رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ازکاهش تخلفات رانندگی درایلام باجانمایی 8دوربین ثبت تخلف خبرداد.
کد خبر: ۲۷۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 15 August 2016
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ازکاهش تخلفات رانندگی درایلام باجانمایی 8دوربین ثبت تخلف خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام
؛سرهنگ نورالله خادم اظهار کرد: از ابتدای مردادماه هشت دوربین ثبت تخلف های رانندگی در هسته مرکزی شهر ایلام در تقاطع سعدی، ابتدای تختی، سعدی شمالی و جنوبی، میدان 22 بهمن، ابتدای سیدالشهدا، ابتدای آیت الله حیدری و بویژه ایستگاه هفت چشمه، میدان کشوری، تقاطع رسالت و حیدری، تقاطع رسالت و مدرس و میدان مادر جانمایی شده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح شاهد هستیم بار ترافیکی بویژه در محدوده های 22 بهمن ، ایستگاه هفت چشمه و میدان شهید کشوری کاهش قابل ملاحظه ای داشته و تخلفاتی همچون توقف دوبله ، پارک های ممنوع که منجر به سد معبر و بی نظمی ترافیکی می شود، کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور ایلام یادآور شد: اجرای این طرح تاثیر روانی بسزایی را در میان رانندگان ایجاد کرده و باعث شده تا از ترس اینکه دوربین ها تخلف های آنان را ثبت کنند، از انجام این امور خودداری کنند، ولی امیدواریم روحیه جلوگیری از انجام تخلف های راهنمایی و رانندگی در میان رانندگان استان نهادینه شده و بدون اینکه ترسی از جریمه شدن داشته باشند، خود قوانین و مقررات را رعایت کنند.

خادم تاکید کرد: سایر تخلفات همچون توقف با وسیله نقلیه شخصی در ایستگاه های اتوبوس و تاکسی ، عبور از چراغ قرمز ، حرکت های نمایشی و مخاطره آمیز ، تجاوز به چپ ، عبور از محل ممنوع و توقف وانت بارهای حامل میوه در حاشیه معابر نیز از دید این دوربین ها پنهان نمی ماند.

وی هدف از اجرای این طرح را کنترل تخلف ها ، نظم بخشی بیشتر به ترافیک هسته مرکزی شهر و کاهش تصادف عنوان کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام اضافه کرد: قبض تخلف های ثبت شده با دوربین از طریق پست به محل منازل افراد خاطی ارسال می شود پس بر عموم رانندگان لازم است ضمن رعایت قوانین و مقررات و ملزم دانستن خود به انجام ندادن تخلف دیگران را نیز نسبت به انجام این امر ترغیب کنند تا شاهد ترافیکی روان بویژه در هسته مرکزی شهر باشیم./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار