مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: مرحله نخست اجرای طرح انتقال آب به شهرستان ملکشاهی به طول شش کیلومتر اجرا شده در این مرحله قسمت دوم آن به طول ۱۸ کیلومتر در بازه زمانی دو ساله اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 14 August 2016
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: روند اجرایی طرح انتقال آب به شهرستان ملکشاهی با انعقاد قرارداد تامین تجهیزات سرعت می گیرد.


به گزارش تابناک  ایلام؛داراب بیرنوندی اظهار کرد: این قرارداد میان شرکت مهندسی آبفای کشور و بانک پارسیان منعقد شده است.


وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه بانک پارسیان متعهد شده است تا هزینه ۹.۶ میلیارد ریالی اجرای این طرح را به صورت فاینانس متقبل شود.


مدیر عامل آبفای ایلام یادآور شد: این طرح برای نخستین بار در غرب کشور اجرا می شود و بانک پارسیان هزینه خط لوله ۲۴ کیلومتری انتقال آب به شهرستان ملکشاهی را بر عهده خواهد گرفت.


بیرندوندی ادامه داد: بدون شک استفاده از منابع دولتی با توجه به محدودیت اعتبارات سرعت انجام کار را پایین می آورد و می توان از ظرفیت بخش خصوصی برای سرعت بخشی در اجرای پروژه ها بهره گرفت.


وی تاکید کرد: مرحله نخست اجرای طرح انتقال آب به شهرستان ملکشاهی به طول شش کیلومتر اجرا شده در این مرحله قسمت دوم آن به طول ۱۸ کیلومتر در بازه زمانی دو ساله اجرا خواهد شد.


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام اضافه کرد: طرح انتقال آب شرب از سد ایلام به ملکشاهی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و در شش کیلومتر خط انتقال در دستور کار است که با بهره برداری از آن سه هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی روستاهای گنبد پیر محمد و چم انار سفلی از آب آشامدینی برخوردار می شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار