فرماندار ایوان گفت:حفاری و اجرای این شبکه دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و با توجه به سرعت روند اجرای این پروژه پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
کد خبر: ۲۷۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 13 August 2016

فرماندار ایوان گفت:حفاری و اجرای شبکه آبیاری دشت زرنه دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و با توجه به سرعت روند اجرای این پروژه پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی اظهار کرد: آب مورد نیاز این پروژه توسط یک خط انتقال لوله ای به قطرهای 1200 و 1100 میلی متر و طول 6 کیلومتر ایستگاه پمپاژ اصلی را به ایستگاه آب پخش اصلی در دشت زرنه متصل می کند.

وی افزود: این خط انتقال با اعتباری نزدیک به 110 میلیارد ریال در سال 94 به اتمام رسید که پس از اتمام کار خط انتقال اصلی حفاری و ایجاد شبکه خطوط فرعی به طول 510 کیلومتر و با بیش از 100 میلیارد ریال و توسط پنج پیمانکار در حال اجرا است و بهره برداری از آن باعث رونق کشاورزی و ایجاد اشتغال در منطقه خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایستگاه پمپاژ اصلی نیز با اعتباری نزدیک به 230 میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد. 

بسطامی یادآور شد: حفاری و اجرای این شبکه دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و با توجه به سرعت روند اجرای این پروژه پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

بسطامی با اشاره به تاثیر بهره برداری این پروژه در شهرستان گفت: این پروژه باعث ایجاد تنوع در کاشت محصولات کشاورزی، افزایش میزان محصولات در سطح زیر کشت و ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 600 نفر خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام اعتبارات این پروژه از سوی دولت برای طرح های اشتغالزایی تامین شده و امیدواریم مردم با مدیران پروژه برای اجرای به موقع و بهینه آن همکاری کنند.

فرماندار ایوان یادآور شد: با توجه به تلاش هایی که برای تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار