رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب:
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب شمار بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون را یک هزارو 610 مورد ذکر کرد و گفت: از مجموع بازرسی های صورت گرفته 91 واحد صنفی متخلف شناسایی و به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۲۷۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 11 August 2016
به گزارشتابناک به نقل ازایرنا، حیدر مرادی در جلسه هماهنگی و نظارت بر بازار سرپل ذهاب، عمده ترین تخلف های صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی را عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت بر روی کالاها و گران فروشی ذکر کرد و افزود: پرونده واحدهای صنفی متخلف برای رسیدگی بیشتر و صدور رای نهایی به اداره تعزیزات حکومتی شهرستان رسال شد.
وی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی خرده فروشی کالا و خدمات از وظیفه های عمده بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی است، اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی باید با حضور مستمر و کارآمد در بازار، عرصه را بر سودجویان متخلف تنگ کنند تا افزایش رضایتمندی مردم راه به همراه داشته باشد. 
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب همچنین بر لزوم بازرسی از واحدهای خبازی شهرستان تاکید کرد و افزود: بازرسی از واحدهای خبازی به منظور ارتقای سطح کیفی نان تشدید و با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد می شود.
مرادی گفت: مردم می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدت و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت دارای 48 کیلومتر مرز مشترک با عراق است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار