دبیر جشن های زیر خورشید:
دبیر جشن های زیر خورشید در کرمانشاه: امروز دنیای کفر و تفکرات وهابیت و تکفیری به دنبال کم رنگ کردن شعائر اسلامی در جهان اسلام به ویژه کم اثر نشان دادن نقش اهل بیت در دین مبین اسلام هستند.
کد خبر: ۲۷۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 03 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، دبیر جشن های زیر خورشید صبج امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن های زیرسایه خورید از امشب (چهارشنبه) به مدت 10 روز در استان کرمانشاه برگزار می شود

رضا فرخ شاهی با تاکید بر اینکه این جشن های از امشب راس ساعت 20 با ورود کاروان خادمان حرم امام رضا (ه) آغاز می شود، تاکید کرد: این خادمان با خود پرچم مرقد امام رضا (ه) را به همراه خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور این خدمان در 40 منطقه مختلف در استان کرمانشاه افزود: هدف اصلی از برگزاری این جشنها، ترویج فرهنگ اسلامی و نیز فرهنگ زیارت در بین مردم مسلمان و ولایتمدار کرمانشاه است.

فرخ شاهی یکی دیگر از اهداف این طرح را مبارزه به تفکر وهابیت در کشور عنوان کرد و ادامه داد: امروز دنیای کفر و تفکرات وهابیت و تکفیری به دنبال کم رنگ کردن شعائر اسلامی در جهان اسلام به ویژه کم اثر نشان دادن نقش اهل بیت در دین مبین اسلام هستند.

دبیر جشن های زیر خورشید عنوان کرد: این کاروان در روزها به دیدار ایتام و بیماران می روند و در نمازهای جماعت حضور پیدا می کنند.

وی عنوان کرد: حضور در هیات های مذهبی و دیدار با خانواده شهدا و سربازان وظیفه از دیگر برنامه های کاروان خادمان امام رضا (ع) در کرمانشاه خواهد بود.

وی با تاکید بر حضور این کاروان در منازل سرداران فرهنگی استان، افزود: همچنین این کاروان در جمع مردم اهل سنت اورامانات و مردم اهل حق صحنه و دالاهو هم حضور پیدا می کنند.

گفتنی است که برگزاری هشت جنگ شادی، تئاتر خیابانی و تواشیح خوانی از جمله برنامه های جشن زیر سایه خورشید از دیگر برنامه های این کاروان در کرمانشاه خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار