معاون فرماندار زیرکوه خبر داد
معاون فرماندار زیرکوه از اختصاص 17 میلیارد و 759 میلیون تومان اعتبار به شهرستان زیرکوه در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان اعتبار صرف 149 عنوان پروژه خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 02 August 2016
 امین مصطفوی‌نیا در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تخصیص بودجه به شهرستان، اظهار داشت: در سال جاری از سرجمع اعتبارات ماده 180 ملی، اعتبار استان 121 میلیارد و 680 میلیون تومان بوده، که از این مبلغ سهم شهرستان زیرکوه 9 میلیارد و 491 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده 180 استانی نیز سهم خراسان جنوبی 16 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شد که یک میلیارد و 310 میلیون تومان از این میزان، به شهرستان زیرکوه اختصاص یافت.

معاون فرماندار زیرکوه با اشاره به اعتبارت تملک و دارایی، بیان داشت: از محل اعتبارات تملک و دو درصد نفت سرجمع اعتبارات استانی 54 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که 38 میلیارد و 505 میلیون تومان به صورت متمرکز در استان نگه داشته شد و از اعتبارات توزیع شده،مبلغ 6 میلیارد و 957 میلیون تومان به شهرستان زیرکوه اختصاص یافت.

مصطفوی‌نیا با اشاره به افزایش 2.5 درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته، اذعان داشت: یک میلیارد تومان اعتبار راه‌اندازی شهرستان‌های جدیدالتاسیس که در سال‌های 92 ، 93 و 94 به شهرستان اختصاص یافته بود در سال جاری حذف شد.

وی با بیان اینکه سرجمع الزامات بودجه در سال گذشته 961 میلیون تومان بوده، گفت: این رقم در سال جاری با افزایش حدود یک میلیارد تومانی مواجه بوده و به یک میلیارد و 904 میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون فرماندار زیرکوه تاکید کرد: سعی بر این است که این بودجه مازاد در پروژه‌هایی که با توجه به مراجعات و مکاتبات با فرمانداری به عنوان نیاز شهرستان تشخیص داده شده و پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شود.

مصطفوی‌نیا از تخصیص 17 میلیارد و 759 میلیون تومان اعتبار به شهرستان زیرکوه در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار صرف 149 عنوان پروژه در این شهرستان محروم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زیرکوه دیگر محروم‌ترین شهرستان استان نیست، بیان داشت: بر اساس اقدامات و تلاش‌هایی که در حوزه‌های مختلف از قبیل بهداشت و درمان، مسکن، جهاد، راه و شهرسازی و سایر نهادها انجام گرفت بنا بر شاخص‌های اعلام شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شهرستان زیرکوه یک گام به جلو حرکت کرده و از رده یازدهم به رده دهم شهرستان‌های استان ارتقاء یافته و در حال حاضر محرومترین شهرستان استان نیست.

گفتنی است؛ کمیته برنامه‌ریزی زیرکوه با حضور مسؤولان ادارات و نهادهای دولتی در سالن وحدت فرمانداری این شهرستان برگزار شد و مدیران در جریان بودجه تخصیص یافته به ادارات قرار گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار