عصر روز گذشته وقوع یک فقره آتش‌سوزی در منطقه جنگلی کبیر کوه گزارش شد که بلافاصله یگان حفاظت به محل موردنظر اعزام و پس از حدود 10 ساعت جدال نیروهای منابع طبیعی با کمک مردم با آتش سرانجام مهار شد.
کد خبر: ۲۷۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 02 August 2016

عصر روز گذشته وقوع یک فقره آتش‌سوزی در منطقه جنگلی کبیر کوه گزارش شد که بلافاصله یگان حفاظت به محل موردنظر اعزام و پس از حدود 10 ساعت جدال نیروهای منابع طبیعی با کمک مردم با آتش سرانجام مهار شد.


  به گزارش تابناک ایلام ؛ "احمدی" مدیرکل منابع طبیعی ایلام با اظهار تاسف از وقوع  این آتش‌سوزی به دلیل عدم خاموش کردن آتشی که تفرج کنندگان روشن کرده بود به وقوع پیوسته است،  

احمدی با اشاره به اینکه وسعت سوختگی هنوز برآورد نشده است، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم قبل از ترک طبیعت حتماً از خاموشی کامل آتشی که روشن کردن اطمینان حاصل کنند

 مدیرکل منابع طبیعی ایلام با تأکید بر اینکه کوچک‌ترین سهل‌انگاری خسارت جبران‌ناپذیری بر جنگل می‌گذارد، تصریح کرد: بدون همکاری مردم نمی‌توانیم جنگل را حفظ کنیم.

«احمد کرمی» - مدیر بحران استانداری ایلام هم گفت: مدیرکل منابع طبیعی ایلام گفت: عصر روز گذشته قسمتی از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی کبیرکوه طعمه حریق شد.

«رضا احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: عصر روز گذشته وقوع یک فقره آتش‌سوزی در منطقه جنگلی کبیر کوه گزارش شد که بلافاصله یگان حفاظت به محل موردنظر اعزام شد.

وی بابیان اینکه پس از حدود 10 ساعت جدال نیروهای منابع طبیعی با کمک مردم با آتش سرانجام مهار شد، افزود: متأسفانه این آتش‌سوزی به دلیل عدم خاموش کردن آتشی که تفرج کنندگان روشن کرده بود به وقوع پیوسته است.

احمدی گفت: وسعت سوختگی هنوز برآورد نشده است.

«احمد کرمی» - مدیر بحران استانداری ایلام نیز با تقدیر از حضور مردم بخش «سیوان» و دوستداران طبیعت ، تیم‌های عملیاتی منابع طبیعی ، محیط‌زیست، نیروهای بسیج و سپاه ،نیروی انتظامی و یگان ویژه ،فرمانداری ایلام  ، بخشداری سیوان  و همکاران مدیریت بحران ابراز امیدواری کرد با فرهنگ‌سازی بیشتر شاهد این‌گونه حوادث ناگوار طبیعی نباشیم.

به گزارش ایسنا،بنا بر گزارشات مردمی بیش از یک هکتار از جنگل‌های بلوط این منطقه در آتش سوخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار