کد خبر: ۲۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 29 July 2016
آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهارکرد: ترکیه از سال 1960 تاکنون پنج کودتا را تجربه کرده است . 
عضو خبرگان رهبری گفت: امید است دولت ترکیه از کودتای اخیر این کشور درس عبرت بگیرد و به دنبال رفع نقایص باشد و این کشور محل تاخت و تاز تروریسم، پشتیبان داعش و حامی صهیونیسم علیه سوریه و جبهه مقاومت نباشد. 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در تمام سال های بعد از انقلاب با کشور ترکیه حسن مجاورت داشته به طوری که در کودتای اخیر وزیر امورخارجه و دیگر مسئولان ایران بدون معطلی دقایقی بعد از کودتا آن را محکوم کردند. 
امام جمعه زاهدان افزود: جمهوری اسلامی ایران سیاست ترکیه را نسبت به سوریه و حمایت از داعش و رژیم صهیونیستی یک کار غلط می داند. 
آیت الله سلیمانی همچنین با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: این امام بزرگوار با وجود تمام توطئه های دولت بنی عباس با هوشیاری تمام توانست در راه اعتلای دین اسلام گام بردارد و سیره آن بزرگوار روشن کننده راه همگان است. 
امام جمعه زاهدان با اشاره به فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت این نهاد در طول تاریخ انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار