معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:از 25 شهر استان 4 شهر ایلام، سرابله؛ مهران و پهله با سرپرستی اداره می‌شوند که اعضای شورای این شهرها طبق قانون باید تا سه ماه شهردار را انتخاب کنند.
کد خبر: ۲۶۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 29 July 2016

به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی در نشست خبری با موضوع دیدار استاندار با رییس‌جمهور اظهار کرد:  از 25 شهر استان 4 شهر ایلام، سرابله؛ مهران و پهله با سرپرستی اداره می‌شوند که اعضای شورای این شهرها طبق قانون باید تا سه ماه شهردار را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر سرابله منتخب خود را تعیین کرده‌اند که در حال طی کردن مراحل قانونی است، تاکید کرد:وظیفه‌ای که در این حوزه داریم انطباق با قانون است.

پولادی گفت: بر اساس قانون در انتخابات آینده تعداد اعضای شورای شهر ایلام 7 نفر خواهد بود.

وی گفت: اعتباراتی که دولت در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به شهرداری‌های استان اختصاص داده در سال1392،  37میلیارد و 700میلیون تومان بود که در سال 1394  به 71 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: عمران شهری و پرسنل شهرداری 99 درصد حقوق کارکنان شهرداری از این محل پرداخت شد چون شهرداری‌های ایلام منابع اعتباری ندارند و در چند سال اخیر با کاهش ساخت و سازها و در نتیجه کاهش درآمد شهرداری‌ها مواجه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: از محل تامین اعتبار آبیاری و زهکشی در سطح استان 2 هزار و 600 میلیارد تومان قرارداد در حال اجرا توسط بخش‌های مختلف داریم.

پولادی ادامه داد: از طریق طرح سامانه گرمسیری 2000 میلیارد تومان قرار داد انجام شده که برابر کل اعتبارات استان ایلام در نظام است و اثرات این پروژه‌ها تا سال 97 در استان نمایان خواهد شد که بیش از 600 میلیارد این قرارداد مربوط به جهاد کشاورزی است و انقلابی را در این عرصه ایجاد خواهد کرد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار