کد خبر: ۲۶۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 23 July 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، عباس احمدزاده اظهار داشت: خرید و اختصاص این مکنده ها پس از برگزاری مناقصه بین المللی با حضور شرکت های «نایرو آلمان، ویگان بلژیک و بوهلر آلمان» و ارائه پشنهادات از سوی این سه شرکت به کمیته فنی و بازرگانی، بررسی های کارشناسی انجام و در نهایت شرکت نایرو از کشور آلمان با بالاترین امتیاز فنی برنده مناقصه شد.
وی افزود: این هشت دستگاه مکنده هر کدام قدرت تخلیه 600 تن در ساعت را دارند و برای کشتی هایی با سایز 80 تا 150هزار تنی طراحی شده است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی در تامین اعتبار و گشایش ال سی (LC ) وجود ندارد و گشایش ال سی در یکی از بانکهای آلمان انجام خواهد شد.
مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر ودریانوردی بیان کرد: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی نگاه ویژه ای به بندر چابهار دارد به همین منظور برای راه اندازی ترمینال مسافربری دریایی و خرید سه دستگاه ایکس ری به ارزش 300 هزار یورو برنامه ریزی و اقدامات لازم قطعی شده و در اواسط هفته جاری برای انتقال به بندر چابهار بارگیری خواهد شد.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران اسلامی از توابع استان سیستان و بلوچستان در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در ساحل دریای عمان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار