کد خبر: ۲۶۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 20 July 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامرضا اربابی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل و اماکن عمومی در 2 هفته اخیر و اظهار نگرانی مردم، بررسی موضوع به طور جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی گفت: کارآگاهان پلیس با کار شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی باند سه نفره سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.
وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به 12 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خاش گفت: یک قبضه اسلحه شکاری، وسایل جهت باز کردن درب منازل، پنج عدد ساعت مچی، سه عدد گوشی موبایل، یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت از این باند کشف کردند.
** دستگیری سارقان حرفه ای و کشف 10 فقره سرقت در سراوان
فرمانده انتظامی سراوان نیز گفت: 2 نفر سارق حرفه ای در این شهرستان دستگیر شدند که به 10 مورد سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.
سرهنگ احسانعلی آذر پودینه اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، منازل و اماکن عمومی در بعضی از نقاط شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بیان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی به صورت محسوس و غیر محسوس و همچنین فعال کردن گشت های شبانه روزی سرنخ هایی از رد پای سارقان حرفه ای در این پرونده باز شد.
وی گفت: هوشیاری پلیس و پیگیری مداوم ماموران، مخفیگاه سارقان در محدوده روستای آسپیچ سراوان شناسایی و تحت کنترل درآمد.
فرمانده انتظامی سراوان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه آسپیچ در یک عملیات موفق این 2 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده آنان به 6 فقره سرقت موتورسیکلت و چهار فقره سرقت در اماکن عمومی اعتراف کردند.
سرهنگ آذرپودینه تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار