استاندار یزد بر همراهی تمام دستگاههای اجرایی برای توسعه دولت الکترونیک در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 22 April 2015
به گزارش تابناک یزد، سید محمد میر محمدی در جلسه کار گروه توسعه دولت الکترونیک گفت : ظرفیتهای خوبی برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان وجود دارد و همه دستگاههای اجرایی باید برای توسعه دولت الکترونیک در استان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار یزد اظهار داشت: فعالیتهای خوبی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان شاهد هستیم و باید این اقدامات همگانی شود.

میرمحمدی ادامه داد: باتوجه به توانایی بخش خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات میتوان بخشی از پروژه های ملی و استانی را به این بخش واگذار نمود تا زیرساختهای توسعه دولت الکترونیک هرچه سریعتر فراهم شود.

عباسعلی رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در این جلسه به مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان یزد اشاره و طرح تولید تبلت دانش آموزی، انتخاب استان یزد به عنوان پایلوت توسعه و مهاجرت به نرم افزارهای آزاد، واگذاری، هماهنگی، اجرا و مدیریت وام وجوه اداره شده به استانها را از مهمرتین مصوبات سفر وزیر به استان اعلام کرد.

وی همچنین حمایت از پروژه جویشگر بومی پارسی جو، طرح تولید فیبر نوری، استفاده از سامانه بومی سازی سرورها (pvm) در زیرساخت مجازی سازی ابر اطلاعات کشور، تأمین پهنای باند دانشگاه از شرکت زیرساخت و اتصال آن به شبکه علمی و ملی کشور و طرح پیشنهادی شرکت پیشگامان درباره تبدیل ایران به هاب منطقه ای را از دیگر مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان یزد عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار