استاندار ایلام در بازدید از نوار مرزی شهرستانهای ایلام و مهران:
امنیت، اشتیاق سرمایه‌گذاری در استان را افزایش داده بطوریکه در سال گذشته ایلام یکی از استان‌های امن و در حال توسعه معرفی شده است.
کد خبر: ۲۵۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 13 July 2016

استاندار ایلام به همراه معاونین، فرمانداران دو شهرستان و برخی مدیران دستگاههای اجرایی از نوار مرزی استان بازدید کرد و گفت: امنیت بالای استان بستر ساز توسعه است.
به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امنیت، اشتیاق سرمایه‌گذاری در استان را افزایش داده بطوریکه در سال گذشته ایلام یکی از استان‌های امن و در حال توسعه معرفی شده است.
وی گفت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی به دلیل امنیت بالا اشتیاق دارند در ایلام که دارای منابع غنی زیرزمینی است، سرمایه گذاری کنند.
محمدرضا مروارید با بیان اینکه برقراری امنیت در مرزهای استان نتیجه تلاش ها و رشادت های مرزبانان، نیروهای امنیتی و انتظامی در استان است، گفت: استان ایلام با داشتن بیش از 425 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در وضعیت مطلوب امنیتی قرار دارد.
وی با بیان اینکه مهران دروازه عتبات عالیات، نزدیکترین و امن ترین نقطه مرزی کشور به کربلای معلاست، ابراز داشت: استان ایلام با توسعه زیرساخت ها، موقعیت مکانی مناسب پایانه های مرزی و نیز سهولت دسترسی به بازار عراق  شرایط بکری  برای توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری را دارد.
 استاندار ایلام در ادامه از پروژه های عمرانی، خطوط انتقال و شبکه آبیاری دشت های شهرستان های ایلام و  مهران بازدید و از  نزدیک در جریان  پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.
محمدرضا مروارید پروژه ابرسانی به دشت های ایلام و مهران و توسعه کشاورزی در استان را یک افتخار ملی دانست و بیان کرد: این طرح یکی از حیاتی ترین پروژه های استان ایلام برای توسعه کشاورزی است.
 وی گفت: با اجرای این طرح در سالی که مزین به نام  اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است می توان زمینه اشتغالزایی، افزایش تولید و پایداری و ماندگاری در مرز را فراهم آورد.
استاندار ایلام در پایان با حضور در مسیر صالح آباد- مهران زائرسرایی را به منظور ارائه خدمات مطلوب به زوار در ایام اربعین، کلنگ زنی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار