کد خبر: ۲۵۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 13 July 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: بدهی معوق بانک ها اصلی ترین دغدغه واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان است .

به گزارش ایرنا ،عبادااله کامکار روز چهارشنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید که با حضور روسای بانک های استان افزود: روسای بانک های استان جهت تسریع در اجرایی شدن تصمیمات کارگروه در راستای پرداخت به بنگاه های کوچک، متوسط و با پیشرفت 60 درصد در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رویکرد دولت تدبیروامید و استان نسبت به اجرایی شدن تصمیمات و استفاده از ظرفیت های ابلاغ شده در بحث تقویت واحدهای تولیدی داخلی، نهایت همکاری را انجام و در ظرف مدت تعیین شده نسبت به عملیاتی شدن آن اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی در این جلسه همراهی بانکها برای کمک و احیای واحدهای غیر فعال را مهم دانست و ادامه داد : مجموعه بانک های استان نهایت همکاری را جهت رفع موانع تولید انجام داده اند.

کامکار تاکید کرد: هرجایی که ببینیم قوانین داخلی بانک ها اجازه کمک به واحدهای صنعتی راکد را نمی دهد از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکلات واحد های صنعتی بهره خواهیم برد .

دراین نشست مشکلات 4واحد صنعتی و تولیدی بررسی شد.عمده مشکلات این واحدهای صنعتی بدهی معوق به بانک، بیمه و محیط زیست بود که در این جلسه راهکارهای مناسب در جهت برطرف شدن آن اندیشیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار