فرمانده انتظامی ملکشاهی گفت: عصر سه شنبه در بازرسی های به عمل آمده از یک منزل مسکونی در محله داراب آباد شهر ارکوازتعداد 502نخ سیگار قاچاق کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۲۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 13 July 2016
فرمانده انتظامی ملکشاهی گفت: عصر سه شنبه در بازرسی های به عمل آمده از یک منزل مسکونی در محله داراب آباد شهر ارکوازتعداد 502نخ سیگار قاچاق کشف و توقیف شد.

به گزارش تابناک ایلام
؛سرهنگ میرعباس شهبازی گفت: عصر سه شنبه در بازرسی های به عمل آمده از یک منزل مسکونی در محله داراب آباد شهر ارکواز این تعداد سیگار قاچاق کشف و توقیف شد.

وی با اعلام اینکه بدنبال تحقیقات پلیس ملکشاهی ماموران انتظامی موفق به شناسایی این محموله سیگار قاچاق شدند، یادآور شد: در این ارتباط 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ شهبازی با بیان اینکه یکی از اولویت های کاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا به ویژه سیگار و مواد مخدر است، اظهار کرد: قاچاق موجب فاصله گرفتن مردم از سبک زندگی اسلامی می شود.

وی با اشاره به اینکه سلامت چرخه اقتصاد کشور در گرو مبارزه با پدیده شوم قاچاق تحقق می یابد، افزود: قاچاق ابزاری سازماندهی شده در دست دشمنان نظام است که از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره می برند.

شهبازی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه ما در حوزه مبارزه با قاچاق کالا است، تاکید کرد: بر همه دستگاه هایی که به نحوی می توانند در مبارزه با پدیده شوم قاچاق به ویژه قاچاق سیگار و مواد مخدر دخیل باشند واجب است که نقش خود را در این مبارزه ایفا کنند.

فرمانده انتظامی ملکشاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا اقدام لازم در برخورد با متخلفان انجام شود.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار گرفته است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار