استاندار يزد گفت: نهادهای انقلابی برای حفظ انقلاب و تحقق اهداف امام شكل گرفته و بايد با برنامه و پایدار در تمام زمینه‏‏‎‎ها باشد.
کد خبر: ۲۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 21 April 2015
به گزارش تابناک یزد،استاندار يزد با بيان اين كه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یعنی کار انقلابی، گفت: نهادهای انقلابی برای حفظ انقلاب و تحقق اهداف امام شكل گرفته و بايد با برنامه و پایدار در تمام زمینه‏‏‎‎ها باشد.

"سيد محمد ميرمحمدي" در ديدار مدير كل و معاونين بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان با تبریک سالروز تأسیس اين بنياد، اظهار كرد: امام خمینی(ره) تمام توجه‏‎‎شان به محرومین و مستضعفین بود و تلاش داشتند تا به این قشر جامعه کمک شود و در همین راستا نيز حساب 100 را جهت امر خانه‏‏سازی براي محرومان افتتاح كردند تا با مشارکت همه اقشار جامعه برای کسانی که فاقد مسکن بودند، خانه ساخته شود.

وي با اشاره به این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یعنی کار انقلابی، تصریح کرد: نهادهای انقلابی برای حفظ انقلاب و تحقق اهداف امام شكل گرفته است، لذا باید کارهای شما تخصصی و برنامه‏‏ریزی شده ، محکم و پایدار و استوار در تمام زمینه‏‏ها باشد.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش از مدیران بنیاد مسکن خواست کارهای خود را طوری انجام دهند که با دیگران تفاوت داشته باشد و در راستای اهداف و برنامه‏‏های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

"عليرضا قربانیان" مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نيز در ابتداي اين ديدار با قدردانی از استاندار و همکاری و تعامل خوب بنیاد و استانداری و سایر دستگاه‏‏های اجرایی استان، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اولین نهاد سازندگی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و تاکنون خدمات خوبی را برای مردم و روستايیان انجام داده است.

وي در ادامه تصریح کرد: بنیاد مسکن استان در اغلب زمینه‏‏های کاری و فعالیتی خود رتبه برتر را کسب كرده و همچنین در فعالیت‏‏های وابسته به بنیاد، انجمن خیرین مسکن‏‏ساز توانست در سطح کشور حائز رتبه برتر کشوری شود.

در اين نشست معاونين بنیاد مسکن استان نيز به ارائه گزارش از عملکرد حوزه‏‏هاي خود در خصوص تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی‎‎، ساخت مسکن روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری، تملک و واگذاری زمین ، تهیه و اجرای طرح هادی روستایی و ساخت و واگذاری مسکن شهری در شهرستان‏‏های استان پرداختند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار