فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامي استان از ايل بزرگ خزل به عنوان نماد و نمونه فداکاري و ايثار در ايران نام برد و گفت: نيروي انتظامي به اعتماد مردم به عنوان سرمايه اجتماعي خود در پيشبرد ماموريت ها ايمان و باور قلبي دارد.
کد خبر: ۲۵۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲ 11 July 2016

فرمانده انتظامي استان از ايل بزرگ خزل به عنوان نماد و نمونه فداکاري و ايثار در ايران نام برد و گفت: نيروي انتظامي به اعتماد مردم به عنوان سرمايه اجتماعي خود در پيشبرد ماموريت ها ايمان و باور قلبي دارد.

به گزارش تابناک ایلام، سردار "نورعلي ياري" در نشست با بزرگان و سران ايل خزل، اظهار داشت: ايل بزرگ خزل نماد فداکاري و ايثارگري در کشور هستند و تفکر بسيجي را جوانان برومند اين قوم در سال 59 در نقطه استراتژيک ميمک نشان دادند.

وي با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي ايل خزل در فتح ميمک، گفت: ايل خزل سهم بزرگي در تداوم اين انقلاب در استان ايلام دارند.

فرمانده انتظامي استان ايلام، ادامه داد: انقلاب اسلامي به واسطه فداکاري طوايف مختلف پيروز شد و استقلال و آزادي را به ارمغان آورد.

وي، اظهار داشت: حفظ ارزش ها و نظام اسلامي در اولويت نيروي انتظامي قرار دارد و با تمام توان و با پيروي از ولايت فقيه در اين مسير تلاش خواهد کرد.

سردار ياري، خاطرنشان کرد: همراهي علماء، بزرگان و ريش سفيدان كه از تأثيرگذارترين افراد جامعه هستند در راستاي ارتقاء امنيت جامعه نقش بسزايي دارند.

وي با تاکيد بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلي بين اقوام مختلف، اظهار داشت: وحدت و يکپارچگي ملت ايران موجب بي اثر شدن توطئه هاي دشمنان عليه ملت ايران شده است.

فرمانده انتظامي استان ايلام، مشارکت مردم با نيروي انتظامي را مطلوب و رضايت بخش دانست و گفت: اين روند همکاري و مشارکت، پيشرفت برنامه هاي نيروي انتظامي را تسهيل مي کند.

وي، لازمه تحقق امنيت و آرامش در جامعه را تعامل مثبت و سازنده تمامي شهروندان و دستگاه ها با نيروي انتظامي دانست .

سردار ياري، صداقت، تدين و تبحر را از ويژگي هاي عشاير و ايلات خواند و با بيان اين که پيچيده ترين مشکلات با حضور بزرگان حل مي شود، افزود: سران طوايف بايد براي جلوگيري از تنش هاي اجتماعي وارد عمل شوند.

اين فرمانده ارشد نيروي انتظامي با بيان اين که باور به اعتماد و همراهي مردم با نيروي انتظامي مهمترين سرمايه پليس است، گفت: طي چند سال گذشته، رويکرد پليس به سمت ارتقاء تعامل و تفاهم با مردم سوق پيدا کرده است .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار