معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از سال ۹۲ تاکنون یک هزار و ۹۵۵ خانه بهداشت در کشور به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۵۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 09 July 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، علی‌اکبر سیاری صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی مرکز خدمات سلامت جامع شهید جدی اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت و درمان توسعه مراکز بهداشتی در مراکز حاشیه و مناطق محروم کشور است که از سال 92 تاکنون یک هزار و 955 خانه بهداشت در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی در کشور سیر صعودی به خود گرفته است، افزود: بیشتر مردم رضایت همه‌جانبه‌ای از خدمات درمانی و بهداشتی وزارت بهداشت داشته‌اند که این امر رسالت ما را برای خدمات‌دهی بیشتر به اقشار مختلف مردم حساس‌تر می‌کند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مشارکت خیران برای راه‌اندازی مرکز بهداشت و درمان در کشور یک امر ضروری است که در این راستا حضور این اقشار بسیار چشم‌گیر بوده و ما قدردان فعالیت خیران در عرصه بهداشت و درمان هستیم.

سیاری بیان کرد: در سال‌های گذشته خدمات‌رسانی بهداشتی در حاشیه شهرها بسیار ناچیز بود که با فعالیت دولت یازدهم تحول عظیمی در عرصه خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی و محروم به وجود آمده و درصدد هستیم خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی به صورت متناسب و با عدالت انجام گیرد.

وی اظهار کرد: در اجرای خدمات بهداشتی و درمانی در استان اردبیل نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و هم‌اکنون به همت خیران یک مرکز بهداشت در این استان راه‌اندازی شده و چند مورد دیگر نیز کلنگ‌زنی شده است که امیدواریم در مدت معین به بهره‌برداری برسد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اولویت ‌اساسی وزارت بهداشت و درمان خدمات‌رسانی به قشر نیازمند و فقیر است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا مشکلی در زمینه خدماتی و بهداشتی در مناطق محروم نداشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار