مسئول دفتر فنی شهرداری ابرکوه گفت: عملیات ایجاد دو میدان در شهرستان ابرکوه با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۲۵۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 09 July 2016
به گزارش تابناک یزد،حمید رستگار  از شروع عملیات اجرایی میدان شهیدان آدمی و دادگستر در شهرستان ابرکوه خبر داد و اظهار داشت: به ‌منظور کاهش سرعت در مسیر ورودی شهر از سمت فارس و کاهش ترافیک در قسمت شهرک صفائیه به مرکز شهر، ایجاد این میدان‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: پس از نقشه ‌برداری و تهیه طرح میدان شهیدان آدمی که در تقاطع جاده مریم ‌آباد و بلوار امام علی (ع) قرار دارد عملیات خاک ‌برداری آن در دست اقدام است.

این مسئول با بیان اینکه احداث این میدان باعث کاهش سرعت در محور و ایجاد دسترسی ‌های لازم به شهرک ولایت می ‌شود، گفت: پس از خاک ‌برداری و شن ‌ریزی اقدام به جدول‌ گذاری و سپس آسفالت اطراف میدان می‌شود.

رستگار از عملیات اجرایی میدان دادگستر که حدفاصل خیابان شاهد یا دادگستری منتهی به خیابان سعدی است نیز خبر داد و گفت: پس از تصویب طرح این خیابان و تملکات زمین ‌های در مسیر و توافق با مالکینی که زمین ‌های آن‌ها در مسیر بود، عملیات خاک‌ ریزی ابتدای این خیابان شروع شده و امید است که این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی بیان کرد: برای اتمام این پروژه‌ها، مبلغی بالغ‌بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به ‌استثنای تملکات صورت گرفته هزینه می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار