رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل از احداث هفت فرهنگسرا تا پایان سال جاری در شهر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 07 July 2016

به گزارشخبرنگار مهر،اسفندیار هوشیار در حاشیه جشن عید سعید فطر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ساخت فرهنگسراها به دلیل نیازی که احساس می‌شود با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در برخی مناطق شرقی شهر با کمبود فضاهای فرهنگی مواجه هستیم که محل مناسب احداث فرهنگسرا مشخص شده و امسال اقدامات لازم برای آغاز به ساخت آن پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل به ضرورت برنامه‌ریزی در برنامه‌های فرهنگی اشاره و تأکید کرد: برنامه‌های فرهنگی شهر اردبیل به دلیل تجربه سالیان گذشته با بهبود همراه است.

هوشیار با تأکید به اینکه برنامه فرهنگی باید به موازات سایر برنامه‌ها اجرا شود، ادامه داد: در صورتی که نسبت به حوزه فرهنگ غفلت کنیم نمی‌توانیم زمینه رشد و تعالی فرهنگ عمومی را فراهم سازیم.

وی در خصوص تکراری بودن جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی اضافه کرد: دلیل تکراری بودن به ضعف برنامه‌ریزی‌ها برمی‌گردد و با این وجود به دلیل بهبود برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری و تعامل با مراکز فرهنگی کیفیت برنامه‌ها رو به افزایش است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل به ضرورت همسویی دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: عدم همسویی می‌تواند مشکلاتی را در کیفیت برنامه‌ها به وجود آورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار