مدیرعامل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان گفت: 58 پروژه آموزشی در استان تخریبی هستند که تلاش می‌کنیم آنها را بازسازی کنیم.
کد خبر: ۲۵۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 07 July 2016
مدیرعامل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان گفت: 58 پروژه آموزشی در استان تخریبی هستند که تلاش می‌کنیم آنها را بازسازی کنیم.

به گزارش فارس، فرزاد تیموری اظهار کرد: در حال حاضر در استان همدان 16 فضای آموزشی برای مقاوم‎سازی در دستور کار اداره نوسازی استان قرار گرفته که بخشی از کارها در حال انجام است.

وی گفت: شیوه کار به این صورت است که وضعیت فیزیکی مدارس حفظ خواهد شد و فقط مقاوم‎سازی در برابر زلزله و حوادث غیر مترقبه انجام می‌شود.

مدیرعامل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان با اشاره به تخریبی بودن تعدادی از مدارس استان گفت: 58 پروژه آموزشی در استان تخریبی هستند و قابلیت مقاوم‌سازی ندارند که تلاش می‌کنیم این تعداد را تخریب کرده و بازسازی کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امسال اعتبار مصوب برای تخریب و بازسازی اعلام نشده اما سال گذشته از محل اعتبارات ملی 18 میلیارد تومان برای تخریب و مقاوم‎سازی فضای آموزشی در استان اختصاص یافت.

تیموری ادامه داد: تعداد 14 مدرسه برای مهرماه آماده تحویل به آموزش و پرورش شده تا از ظرفیت این فضاها در استان استفاده شود.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: بقیه پروژه‌ها هم به صورت مقطعی آماده شده و در اولین فرصت تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار