مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: جوانترین زندانی جرائم غیرعمد این استان بیش از پنج میلیارد ریال بدهکار است.
کد خبر: ۲۵۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 05 July 2016
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: جوانترین زندانی جرائم غیرعمد این استان بیش از پنج میلیارد ریال بدهکار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ یدالله روحانی منش اظهار داشت: راننده نوجوان یک دستگاه خودرو سواری در آخرین روز از فصل تابستان سال 94 هنگام تردد در مسیر بلوار ارم به سمت میدان قائم به دو عابر پیاده برخورد کرده که یکی از آنها فوت و دیگری مجروح شد.

وی با بیان اینکه فرد مجروح نیز بعلت شدت جراحات جان باخت افزود: این نوجوان 16 ساله با دستور مقام قضایی از یکم مهرماه سال گذشته زندانی شد.

روحانی بیان کرد: هم اینک پرونده این فرد در ستاد دیه در جریان است و طبق حکم دستگاه قضایی این نوجوان به پرداخت بیش از پنج میلیارد و 60 میلیون ریال محکوم شده است.

گفتنی است، پارسال یک نوجوان با در اختیار گرفتن خودرو والدین و سوارکردن دوست خود اقدام به تردد در بلوار ارم شهر همدان می کند.

راننده این وسیله نقلیه به علت تردد با سرعت غیرمجاز، نداشتن مهارت و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با درخت حاشیه جاده برخورد و پس از شکسته شدن درخت با دو عابر خانم در حال تردد نیز برخورد کرده و در ادامه خودرو بر روی سقف واژگون می شود.

در این سانحه سرنشینان این خودرو آسیبی ندیدند و راننده خاطی این وسیله نقلیه پس از بروز سانحه از محل متواری شده اما پس از مدتی خود را به پلیس معرفی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار