ماه رمضان است.مردم روستا در شب‌های قدر امسال «الغوث‌الغوث» خود را در حسینیه‌ی محقر خود به جای آورده‌اند امابااین حال امیدوارندکه مسجدی که درآن روستاناتمام است برای سال آینده به کمک خیرین درهای آن به روی مردم گشوده شود.
کد خبر: ۲۵۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 04 July 2016

مسجد «صاحب‌الزمان(عج)» روستای هدف گردشگری «حیدرآباد» از توابع دهستان «میش‌خاص»  بخش «سیوان» در حال ساخته شدن با کمک مردمی است که این روزها با زبان روزه در حال ساخت آن هستند.

به گزارش تابناک ایلام؛علی‌اکبر حسن‌بیگی اظهار کرد: زمین این مسجد با زیربنای 280 مترمربع به وسیله‌ی خانواده‌ی «یاری‌نژاد» اهداء شد و تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون از طریق بسیج سازندگی، خیرین و اهالی روستا نزدیک به 300 میلیون تومان برای ساخت این مسجد هزینه شده است، تصریح کرد: برای تکمیل ساختمان این مسجد نیازمند کمک خیرین سراسر کشور هستیم تا روستایی که در فصولی مانند بهار و تابستان پذیرای گردشگران است از این مکان معنوی استفاده کنند.   

حسن‌بیگی گفت: خوشبختانه همه‌ی مردم روستا در ساخت این مسجد مشارکت فعال دارند و با کمک‌های مادی و معنوی خود در تلاش هستند مسجد زودتر ساخته شود./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار