تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان دهم اردیبهشت ماه سال جاری به مسابقات قهرمانی آ‌سیا در عمان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 20 April 2015
تابناک بوشهر: حسن افتخاری مسئول کمیته انجمن مسابقات ساحلی در خصوص تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان گفت: تاکنون هفت مرحله اردو جهت آ‌مادگی تیم ملی هندبال ساحلی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شده است.
وی افزود: از نیمه نخست بهمن ماه 7 اردو در بوشهر، اصفهان و تهران برگزار شده است که به علت همزمانی برگزاری مسابقات لیگ باشگاه‌های هندبال، همه بازیکنان در اردو نبودند و از بازیکنان کمکی استفاده شد.
افتخاری گفت: در مجموع بازیکنان از آمادگی نسبی برخوردارند، اما به علت کمبود بودجه و مشکلات مالی و شرایط سخت اعزام قادر به برگزاری دیدارهای تدارکاتی جهت آ‌مادگی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان نبودیم.
مسئول کمیته انجمن ساحلی افزود: به علت شرایط معتدل و خوب آ‌ب و هوایی و شباهت آن به آب و هوای کشور میزبان مسابقات، اردوی آخر تیم ملی هندبال ساحلی در بندرعباس برگزار می‌شود.
وی افزود: 6 تیم در این مسابقات حضور دارند که شامل کشورهای قطر، بحرین، عمان، ویتنام، پاکستان و ایران می‌شود و تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در نخستین مسابقه به مصاف تیم میزبان می‌رود.
وی افزود: تیم هندبال ساحلی ایران در این مسابقات کار سختی دارد زیرا در 4 سال گذشته قادر به اعزام و شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی نبوده است.
مسئول کمیته انجمن ساحلی گفت: البته قرار است مسابقاتی به مناسبت هفته نکوداشت شهر اصفهان از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه با حضور 12 تیم از سراسر کشور در اصفهان برگزار شود که کمک خوبی به آمادگی بازیکنان برای حضور در مسابقات آسیایی خواهد کرد.
منبع: واحد مرکزی خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار