نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم موجود در بازار به‌ویژه در روزهای اخیر قشر مستضعف جامعه را رنج می‌دهد که ضرورت دارد در کنترل آن مسؤولان دست به کار شوند.
کد خبر: ۲۵۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 29 June 2016

صدیف بدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها و مایحتاج ضروری مردم اظهار کرد: دستگاه‌های کنترلی و نظارتی باید آستین بالا زده و وارد میدان شوند تا ریشه‌های این نابسامانی و شرایط جهنده قیمت‌ها مورد ارزیابی و دقت نظر قرار گیرد.

وی ضرورت تقویت برنامه‌های نظارتی را در این زمینه یادآور شد و تصریح کرد: افزایش قیمت کالاها به ویژه مایحتاج ضروری مردم دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی را به بار آورده که در چنین شرایطی باید فکری به حال اقشار آسیب‌پذیر شود تا در این گرانی و وضعیت نامطلوب افزایش قیمت‌ها فشار جدی بر روی این اقشار نیاید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گله‌مندی‌های مردم را از این افزایش قیمت‌ها یادآور شد و گفت: در حالی که کشور در رکود است و منابع درآمدی پایین و مردم با هزاران دغدغه و مشکلات روبه‌رو هستند، انتظار می‌رود قیمت‌گذاری‌ها، کنترل‌ها و نظارت‌ها به نوعی باشد تا آسیبی متوجه قشر آسیب‌پذیر نشود.

بدری محدودیت منابع مالی و مشکلات اقتصادی را شرایط آشکار در کشور توصیف کرد و افزود: در چنین شرایطی به تناسب اعتبارهای موجود باید کارها و برنامه‌ریزی‌ها اولویت‌بندی شود تا با تأمین نیازهای مردم دیگر اولویت‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: مردم انتظار دارند که مشکلات اقتصادی آنها به هر شکل ممکن برطرف شود چرا که شایسته نیست در ماه رحمت و مغفرت الهی با افزایش قیمت زمینه نارضایتی‌های مردم نیز فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار