کد خبر: ۲۵۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۷ 27 June 2016
دکتر سعید آتون روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی طرح های یاد شده از نیمه دوم سال گذشته (1394) آغاز شده و در سالجاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: این طرح ها شامل ساختمان بلوک زایمانی، کلینیک تخصصی، ام آر آی، ساختمان شش واحدی مسکونی پزشکان، آی سی یو، ساختمان اورژانس و سوختگی و ساختمان غربالگری هستند.
وی گفت: ساختمان بلوک زایمانی با هزار و 687 مترمربع زیربنا و اعتبار 31 میلیارد و 440میلیون ریال با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و ساختمان شش واحدی پزشکان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مجموع 500 مترمربع زیربنا شش میلیارد ریال برای آن هزینه می شود.
رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار ادامه داد: ساختمان کلینیک تخصصی با 2 هزار مترمربع زیربنا و اعتبار51 میلیارد ریال با 12 درصد پیشرفت فیزیکی و ساختمان غربالگری با 15 میلیارد ریال اعتبار 850 مترمربع زیربنا دارد.
آتون خاطر نشان کرد: ساختمان ام آر آی با 400 مترمربع زیربنا و اعتبار 11 میلیارد و800 میلیون ریال تاکنون 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: برای ساختمان آی سی یو نیز با 460 مترمربع و 80 درصد پیشرفت فیزیکی هم اینک 350 میلیون ریال هزینه شده است.
وی گفت: ساختمان اورژانس و سوختگی یکی دیگر از طرح های عمرانی بهداشتی در بیمارستان امام علی (ع) چابهار است که سه هزار و 100 مترمربع زیربنا دارد و برای احداث آن 72 میلیارد ریال هزینه می شود.
رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار افزود: عملیات اجرایی بیمارستان جدید 540 تختخوابی این شهرستان نیز با همت دولت تدبیر و امید در آینده ای نزدیک پس از تشریفات قانونی و اختصاص اعتبار آغاز می شود که با اتمام آن مشکلات بهداشتی درمانی این منطقه به حداقل خواهد رسید.
آتون از همکاری و توجه ویژه وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و فرمانداری چابهار قدردانی کرد و افزود: با افتتاح طرح های عمرانی بهداشتی بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان حل می شود.
استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار