کد خبر: ۲۵۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016


معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس از کشف یک محموله بزرگ گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا فلاح‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بسیار خوب مدیریت ارشد استان البرز و شهرستان فردیس طی سال‌های اخیر که با همکاری و تعامل گسترده با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی حاصل شده، در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی افزود: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری و مزین فرموده‌اند و به طور قطع اگر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام عملی و جدی صورت نگیرد، نمی‌توانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی و محقق کنیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس تصریح کرد: قاچاق کالا آسیب جدی به اقتصاد ملی و تولیدکننده و صنایع بومی و داخلی وارد می‌کند.

فلاح‌نژاد گفت: کارشناسان اعتقاد دارند که حتی ورود یک کالای قاچاق منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیر و بیکاری تعدادی از کارگران و تعطیلی صنایع می‌شود و به همین دلیل دولت تمرکز ویژه و جدی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا دارد.

وی مبارزه با قاچاق سوخت را نیز بسیار مهم و ضروری توصیف کرد و بیان داشت: قیمت سوخت در ایران به دلیل اینکه ما از تولیدکنندگان بزرگ نفت و گاز در جهان هستیم و همچنین پرداخت یارانه انرژی از سوی دولت، کمتر از بسیاری از کشورها و به ویژه کشورهای همسایه است.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس افزود: به همین دلیل برخی از افراد سودجو اقدام به قاچاق سوخت می‌کنند که این کار آسیب جدی به بیت‌المال و اقتصاد ملی وارد می‌سازد.

فلاح‌نژاد ادامه داد: به همین دلیل است که دستگاه‌های مسؤول با تعامل و همراهی و تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نظارت و برخورد جدی با این پدیده منفی اقتصادی دارند.

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر با هوشیاری و دقت ماموران نیروی انتظامی در شهرستان فردیس یک محموله بزرگ گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که باید از عوامل این کشف مهم تقدیر گردد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس تصریح کرد: این محموله شامل بیش از شش هزار لیتر گازوئیل قاچاق بود که به صورت ماهرانه و با زیرکی خاصی در یک دستگاه خودروی سنگین جاسازی شده بود.

فلاح‌نژاد گفت: با توجه به اینکه ماموران اطلاعاتی و انتظامی تردد و محموله کامیون‌های حامل سوخت را به دقت بررسی می‌کنند، افراد سودجو اقدام به تغییر چهره کامیون کرده و به صورتی که اگر از خارج به خودروی فوق نگاه می‌کردیم، متوجه نمی‌شدیم که این کامیون حامل سوخت است.

وی بیان داشت: خوشبختانه با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی، این خودرو متوقف و پس از بازرسی‌ها مشخص شد که حامل بیش از شش هزار لیتر گازوئیل قاچاق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار