کد خبر: ۲۵۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 26 June 2016
به گزارش«تابناک یزد»، محمدجواد فتحی عضو فراکسیون امید در مجلس دهم، گفت: انتخابات هیات‌رئیسه دائمی فراکسیون امید در نخستین جلسه مجمع که پس از تعطیلات مجلس برگزار خواهد شد، برگزار میشود.
در جریان انتخابات هیات‌رئیسه و همچنین کمیسیون‌های تخصصی آقای عارف، انسانی متدین و متخلق است و به هیچ عنوان حاضر نیست فضائل اخلاقی را برای رسیدن به یک منصب سیاسی، زیرپا بگذارد.
به نظر می‌رسد، دوستان در هیات‌رئیسه مجلس دست به نوعی بازی سیاسی زدند که بر این اساس، ابتدا اعلام کردند متقاضیان نام‌نویسی کنند و من نیز در این راستا، اقدام کردم اما پس از آن متوجه شدم که این نام‌نویسی به این دلیل بوده که بتوانند توجیه کنند که چون دکتر عارف تمایلی به حضور در مرکز پژوهش‌ها نداشته، نباید انتظار داشته باشد که ریاست مرکز پژوهش‌ها به ایشان پیشنهاد شود.
پس از آن‌که برای این منظور نام‌نویسی کردم، از بنده مدارک خواستند و حتی از بنده دعوت کردند تا با حضور در جلسه‌ای، برنامه‌های خود را برای اداره مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه کنم اما همه این مسائل، یک بازی بود و از پیش از انجام این مسائل، واضح و مسلم بود که رئیس مرکز پژوهش‌ها از قبل تعیین شده است و تنها هدف من از نام‌نویسی نیز این بود که این اقدام، آن‌چنان که می‌خواستند بدون هزینه انجام نشود.

ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار