مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: سرانه مصرف برنج در استان اردبیل ۴۵ هزار تن است و با این وجود میانگین ۱۰ هزارتن برنج توسط تعاونی مرزنشینان وارد می‌شود که در این زمینه باید نظارت همه‌جانبه‌ای توسط دستگاه‌‌های مربوطه انجام شود.
کد خبر: ۲۴۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲ 22 June 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در حاشیه نشست خبری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی در رابطه با مقابله کالای قاچاق کم‌کاری کردند و نیاز است در این زمینه دستگاه‌‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم گام بزرگی در مقابله با کالای قاچاق در اردبیل برداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حکم پرونده برنج در اردبیل صادر شده است، افزود: در این زمینه برای یک پرونده 850 میلیون تومان و دیگر پروندها 160 و 137 میلیون تومان حکم صادر شده و مبارزه با کالای قاچاق برنج از اولویت‌ اساسی تعزیرات حکومتی اردبیل است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: سرانه مصرف برنج در استان اردبیل 45 هزار تن است و با این وجود میانگین 10 هزار تن برنج توسط تعاونی مرزنشینان وارد می‌شود که در این زمینه باید نظارت همه‌جانبه‌ای توسط دستگاه‌‌های مربوطه انجام شود.

نجف‌‌زاده با اشاره به اینکه مبارزه با کالای قاچاق شکر و گندم نیز هم اکنون با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: امیدواریم مسئولان مربوطه نیز برای جلوگیری از قاچاق این کالاها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در تمام حوزه‌ها با قاچاق کالا مبارزه موثری داشته باشیم. هم ‌اکنون نظارت بر فروش لباس از جمله مانتو و روسری در استان اردبیل وجود دارد و فاکتورهای خریداری شده این ارقام توسط تعزیرات بررسی می‌شود تا فروشندگان نسبت به عرضه البسه با قیمت مناسب اهتمام داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
ای که میگویی "سرانه مصرف برنج دراستان 45هزارتن است " یعنی چه؟ و ای که میگویی " درحال حاضر حکم پرونده برنج در اردبیل صادره شده " من نبفهمم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار