نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بااشاره به حقوق های نجومی برخی کارکنان و مدیران شرکت ها و دستگاه های مختلف اجرایی کشور گفت: این مساله مصداق غارت بیت المال است.
کد خبر: ۲۴۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 17 June 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بااشاره به حقوق های نجومی برخی کارکنان و مدیران شرکت ها و دستگاه های مختلف اجرایی کشور گفت: این مساله مصداق غارت بیت المال است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمدنقی لطفی در جمع نمازگزاران ایلامی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان ارشد نظام مبنی بر اینکه ما برجام را نقض نمی کنیم ولی در مقابل نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا با تهدید اعلام کرده اند برجام را پاره می کنیم، پس در این صورت ما نیز آن را آتش می زنیم، اظهار کرد: این سخنان معظم له پیام های مهمی برای آمریکا و متحدانش دارد.

وی ادامه داد: کلمه آتش زدن برجام که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد در واقع دشمن را وادار به عقب نشینی یا تسلیم در برابر موضع بحق نظام اسلامی می کند و تاکید بر تسریع در اجرای برجام دارد.

حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: سخنان اخیر رهبری حجت را تمام کرد که نباید در برابر تهدیدها و عهد شکنی های مکرر دشمن کوچکترین نقطه ضعفی از خود نشان داد.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به گذشت سه ماه از مساله برجام و عدم اجرای تعهدهای آمریکا در این زمینه گفت: در این مدت آمریکایی ها نه تنها تحریم های جدیدی را اعمال کرده بلکه قصد تحمیل خواسته های ظالمانه خود را داشته اند که این مصداق نقض برجام است.

وی از دستگاه دیپلماسی کشور خواست در مساله برجام سیاست موضع گیری تهاجمی و انقلابی را در پیش گرفته و به توصیه های رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حقوق های نجومی برخی کارکنان و مدیران شرکت ها و دستگاه های مختلف اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: این مساله مصداق غارت بیت المال است.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: برخی مسئولان در این زمینه جانبدارانه عمل کرده و با متهم کردن دولت قبل و دیگران شانه را از زیر بار مسئولیت خالی می کنند.

وی از اقدام رئیس جمهوری که دستور ویژه رسیدگی به دستگاه های ذیربط را در ارتباط با حقوق های نجومی دادند که اموال به سرقت رفته باید به بیت المال برگردد و با مدیران متخلف برخورد قاطع شود، تقدیر کرد و آن را مصداق بارز کلام رهبری دانست.

حجت الاسلام لطفی همچنین به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: یکی از مولفه های استقلال اقتصادی یک کشور مساله خودکفایی در عرصه کشاورزی است که باید در این زمینه با حمایت لازم از کشاورزان و تولید کنندگان به این نقطه دست یابیم.

وی همچنین به 10 ماه رمضان سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و یادآور شد: این بانوی بزرگ اسلام از با فضیلت ترین شخصیت های تاریخ اسلام است که با ایمان به پیامبر اسلام همه ثروتش را در راه اعتلای اسلام تقدیم کرد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار