رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق گفت: افزون بر 2.6 میلیارد ریال طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن نیازمندان زیر پوشش این نهاد در شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۲۴۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 15 June 2016
به  گزارش «تابناک یزد»حسین افضلی اظهار کرد: همچنین 11واحد مسکونی با مشارکت خیرین ساخته و در سال 93 تحویل متقاضیان داده شد.
رئیس کمیته امداد بافق گفت: در ادامه این طرح 13 واحد دیگر نیز در حال ساخت است و از پارسال تاکنون این نهاد برای هر واحد 200 میلیون ریال هزینه کرده است.
این مسئول تاکید کرد: برای تکمیل هر یک از این واحدهای در دست ساخت اعتباری معادل 600 میلیون ریال دیگر نیاز است که یاری ارگانها و خیرین عزیز را می طلبد تا تعدادی مددجوی دیگر نیز صاحب مسکن شوند.
وی افزود: در طرح مسکن مهر نیز به 10 نفر از افراد تحت پوشش و متقاضی مسکن هرکدام مبلغ 150 میلیون ریال وام ارزان قیمت پرداخت شد.
افضلی تصریح کرد: باز پرادخت وام این افزاد به عهده خود آنها بوده که متاسفانه بعضی ها به علت عدم توان مالی برای پرداخت اقساط مجبور شده اند خانه خود را اجاره داده تا قسط وام بانک را پرداخت کنند.
رئیس کمیته امداد بافق همچنین در خصوص وام های خود اشتغالی خاطر نشان کرد: به افراد تحت پوشش که قصد ایجاد شغل و رسیدن به مرحله خودکفایی داشتند بین 150 تا 300 میلیون ریال وام تحت نظارت کارشناسان این نهاد پرداخت شده است.
افضلی به طرح اکرام و حمایت از ایتام نیز اشاره کرد و گفت: حامیانی و خیرین می توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی ( ره) بافق، یتیمان شناسایی شده را بر اساس سرانه 300 هزار ریال تحت پوشش مالی،معنوی و فرهنگی قرار دهند.
دو هزار و 500 نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بافق قرار دارند که از این رقم، 85 نفر یتیم از سوی 80 حامی حمایت می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار