رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل فروش داروی غیر مجاز در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 12 June 2016
رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل فروش داروی غیر مجاز در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرگرد علی عباسی کسانی گفت: در پی رصدکارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد که در آن انواع دارو های غیر مجاز از جمله متادون به فروش می رسید.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت فروش دارو در فضای مجازی، با هماهنگی مراجع قضایی ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی صفحه اینستاگرامی فروش داروی غیر مجاز را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرگرد عباسی کسانی یادآور شد:متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را از فروش دارو های غیر مجاز، کسب دارمد در فضای مجازی عنوان داشت.
وی گفت: متهم در طی سه ماه فعالیت در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام میزان قابل توجهی ازدارو های غیر مجاز را به کاربران فضای مجازی استان فروخته است .

رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام به کلیه شهروندان عزیز استان توصیه کرد : هر گز به افرادی که در شبکه های اجتماعی اقدام به فروش دارو می کنند اعتماد نکنند چرا که اکثر دارو های عرضه شده فاقد مجوز و یا تاریخ گذشته هستند لذا حتما دارو های مورد نیاز خود را از مراکز فروش مجاز و مورد تائید وزارت بهداشت و دارو خانه تهیه کنند.

سرگرد کسانی در پایان گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-084 تماس حاصل نمایند.

* مزاحم اینترنتی در ایلام دستگیر شد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری مزاحم اینترنتی در فضای مجازی خبر داد.

سرگرد علی عباسی کسانی گفت: فردی با در دست داشتن شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت شخصی از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ و تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی کرده است.

وی افزود: اظهارات شاکی ثبت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی ، موضوع بررسی و مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام تاکید کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی ایجاد مزاحمت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی یادآور شد: متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود از ایجاد مزاحمت اینترنتی انتقام جویی و تسویه حساب شخصی عنوان کرد.

سرگرد کسانی تاکید کرد: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را سریع به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-084 تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار