فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی خبر داد
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی مجموع تخلفات جاده‌ای اعمال قانون شده در استان را طی هفته گذشته 7 هزار و 822 فقره اعلام کرد و گفت: از این تعداد 3 هزار و 76 فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.
کد خبر: ۲۴۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 11 June 2016

حسین رضایی اظهار داشت: در طی هفته گذشته یک فقره تصادف فوتی در جاده‌های برون شهری استان اتفاق افتاده که متاسفانه یک نفر بر اثر آن جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه از مجموع 29 فقره تصادف جاده‌ای استان در هفته گذشته 24 فقره جزو تصادفات جرحی بوده است، گفت: بر اثر این تصادفات 38 نفر مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین از مجموع تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان چهار فقره جزو تصادفات خسارتی بوده است.

رضایی افزود: در طی هفته گذشته بیشترین تصادفات برون شهری استان در جاده‌های اصلی و روستایی هر کدام به میزان 48 درصد بوده است.

وی تصریح کرد: واژگونی با 40 درصد و موتورسیکلت با 36 درصد از عمده برخوردهای صورت گرفته در تصادفات جاده‌ای استان در طی هفته گذشته بوده است.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی به مهم‌ترین علل تصادفات برون‌شهری استان در هفته گذشته اشاره کرد و یادآور شد: عدم توجه به جلو با 40 درصد، انحراف و تخطی از سرعت مطمئنه هر کدام با 12 درصد از عمده این علل بوده است.

رضایی با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده‌ای استان در طی هفته گذشته در بازه زمانی 8 تا 20 اتفاق افتاده است، تصریح کرد: میزان تصادفات در این بازه زمانی 64 درصد بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین وسایل نقلیه مقصر در تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان سواری‌ها با 56 درصد و موتورسیکلت با 28 درصد شناخته شده‌اند.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی مجموع تخلفات جاده‌ای اعمال قانون شده در استان را در طی هفته گذشته 7 هزار و 822 فقره اعلام کرد و افزود: از این تعداد 3 هزار و 76 فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.

رضایی با بیان اینکه در طول هفته گذشته 10 خودروی متخلف توقیف شده است، یادآور شد: همچنین تعداد 84 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این مدت توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت تعداد 108 راننده فاقد گواهینامه مجاز نیز توسط ماموران پلیس راه استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار