کد خبر: ۲۴۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 10 June 2016

امام‌جمعه ایلام گفت: رمز شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است و با شعار دادن راه به‌جایی برده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد نقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و هفتمین سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در اجتماع صدها هزار نفر از زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) یکی از ویژگی‌های امام بزرگ و گران‌قدر را انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن عنوان فرمودند و این را به‌عنوان الگو برای مسئولان در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گوشزد کردند.

وی بابیان اینکه انقلابی عمل کردن مسئولان به این معنا بوده که در عرصه عمل با فرصت‌ها و تهدیدهای دشمنان به‌گونه‌ای عمل کنند که با آرمان‌های انقلاب و امام انطباق کامل داشته باشد، افزود: اقتضای حرکت انقلابی سرعت عمل و در همان حال هوشمندانه عمل کردن است و به‌نحوی‌که تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کند.

لطفی خاطرنشان کرد: در وضعیت انقلابی عمل کردن، منافع انقلاب و هویت آن در همه ابعاد حفظ خواهد شد و دشمنان از ضربه زدن به انقلاب ناکام خواهند ماند، اما در نقطه مقابل اگر در انگیزه مسئولان خلاف ارزش‌های انقلابی در عرصه‌های مختلف در تعامل و یا تفاهم با دشمنان یک اصل راهبردی تلقی شود، حتماً چنین روشی در نقطه مقابل انقلاب اسلامی و روش انقلابی امام و رهبری است.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه متأسفانه در داخل کشور کسانی درصدد ترویج اسلام آمریکایی برای رویارویی با اسلام هستند که در عرصه‌های اقتصادی،‌ فرهنگی و سیاسی با پشتوانه خود رسانه‌ای و تبلیغی نظام سلطه زمینه آن را در داخل فراهم می‌کنند تصریح کرد: پس از برجام و توافق هسته‌ای طیف‌های غربگرا نسبت به حرکت نرم انقلاب‌زدایی در مراکز مهم تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نظام درصدد عملیاتی کردن اهداف شوم دشمن هستند.

وی ادامه داد: بیانات مکرر رهبر حکیم انقلاب درباره جریان نفوذ و مصداق و شناسایی مزدوران آن‌ها در داخل باید دستگاه‌های ذی‌ربط هوشیارتر از گذشته در راستای بیانات امام و رهبری انقلابی عمل کنند.

لطفی در ادامه بابیان اینکه شرط تحقق اقتصاد مقاومتی قطع امید کردن از نتایج برجام و عدم توجه به برقراری روابط اقتصادی با کشورهای غربی است گفت: وجود جوانان بیکار زیبنده نظام اسلامی نیست.

امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: یک جوان بیکار با دست‌خالی به خانه برمی‌گردد ما مسئولان باید احساس شرمندگی ‌کنیم، لذا دولت و نمایندگان مجلس باید عزم خود را جزم کرده تا توصیه‌های رهبری در عرصه اقتصادی عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه رمز شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است افزود: با شعار دادن راه به‌جایی برده نمی‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار