رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از اتخاذ تصمیم هایی راه گشا برای فعال کردن هشت واحد تولیدی و صنعتی مشکل دار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 07 June 2016

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از اتخاذ تصمیم هایی راه گشا برای فعال کردن هشت واحد تولیدی و صنعتی مشکل دار در این استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛یارالله نصیری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر باز نمودن موانع پیش پای تولید کنندگان معطوف گشته است.

وی افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان، بسته های حمایتی مناسبی بر محور تحقق اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده و همه سازمان های مرتبط و بانک های عامل در جهت عملی شدن این برنامه ها به صورت جدی فعال شده اند.

نصیری با اشاره به مصوبات این نشست تاکید کرد: استمهال و تقسیط مجدد بدهی ها، تشریح نحوه استفاده از دستورالعمل های ابلاغی موضوع بخشش جرایم مالیاتی، ارائه راهکارهای لازم برای آسان شدن دریافت تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال، پیگیری تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع وابسته به نفت و گاز و همچنین بررسی نحوه استفاده از تسهیلات جدید از جمله تصمیماتی بودند که با استقبال صاحبان صنایع مشکل دار مواجه گردید.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به فهرست واحدهای مورد بررسی اشاره کرد و یادآور شد: شرکت پتروپالایش ایوان ، شرکت پویا نخ، شرکت زاگرس کمپرس پارس، شرکت شاداب دهلران، شرکت سیوان پلاست، شرکت ایلام مینا، شرکت گالیش کفش ایوان و کارگاه شن و ماسه فرجی دره شهر هشت واحد صنعتی و معدنی مشکل داری هستند که با اختصاص زمان کافی به مدیران عامل آنها برای طرح مشکل و ارائه راهکارهای پیشنهادی، تصمیمات راهگشایی برای آنان اتخاذ گردید.

وی اضافه کرد: از آنجایی که مصوبات این کارگروه لازم الاجرا بوده تلاش می شود از این ظرفیت برای رفع مشکلات تولیدکنندگان استان بهره گیری لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام افزود: فضای همدلی و همراهی مناسبی میان اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حاکم بوده و همه با جدیت به دنبال یافتن روزنه های گره گشا از پیش روی تولید کنندگان هستند.

حدود 140 واحد تولیدی مشکل دار در سطح استان ایلام وجود دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار