کد خبر: ۲۴۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 07 June 2016
سیامک سرابندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان مصرف روزانه مردم استان در ماه مبارک رمضان را 80 تن گوشت مرغ عنوان کرد و افزود: ذائقه بیشتر مردم استان استفاده از مرغ کشتار روز است و مرغ منجمد کمترین میزان مصرف را دارد.
وی بیان کرد: نرخ مصوب عمده هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد 45 هزار ریال درب سردخانه است.
وی در مورد پایین بودن میزان مصرف مرغ منجمد گفت: مرغ منجمد و کشتار روز که در کشتار آنها استاندارد لازم رعایت می شود در مقایسه با مرغ های زنده عرضه شده در بازارها از کیفیت بسیار بهتری برخوردار است و این مهم نیاز به فرهنگ سازی در جامعه دارد تا مردم به سمت خرید مرغ منجمد بروند.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهادهای سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: کار توزیع مرغ منجمد بر عهده این سازمان و نظارت بر چگونگی توزیع آن بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.
سرابندی همچنین میزان سهمیه شکر سیستان و بلوچستان را یک هزار و 685 تن ذکر کرد و گفت: شکر از کارخانه میبد یزد به قیمت هر کیلو گرم23 هزار ریال به وسیله عاملان توزیع خریداری می شود.
وی ادامه داد: قیمت تمام شده شکر بر اساس مدارک و مستندات با در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین می شود.
وی در مورد میزان سهمیه برنج سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک هزار و 50 تن سهمیه برنج برای استان در نظر گرفته شده اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.
وی همچنین در مورد توزیع روغن مصرفی در این ماه بیان کرد: کار توزیع را کارخانجات روغن کشی انجام می دهند که در سالهای اخیر قیمت روغن را ثابت نگه داشتند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهادهای سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: طرح ویژه نظارت بر کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از 16 خردادماه جاری از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
سرابندی خاطر نشان کرد: برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان هیچ محدودیتی وجود ندارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار