نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: در صورتی که یک تیم از دسته اول از حضور در لیگ انصراف دهد تیم شهرداری اردبیل جایگزین آن در فصل آتی خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 03 June 2016

به گزارش ایرنا، صدیف بدری روز جمعه در جلسه هم اندیشی فوتبال اردبیل افزود: در دیدار اخیر با تاج رییس فدراسیون فوتبال در این زمینه رایزنی شد و امیدواریم این اتفاق خوب برای فوتبال اردبیل شکل بگیرد.
وی با رد خرید امتیاز تیم دسته اولی از سوی شهرداری گفت: این امر به ضرر فوتبال است و سیاست فدارسیون نیز ممنوع بودن خرید و فروش امتیاز بوده و اعتقاد بر این است که باشگاههایی که توان تیم داری و حضور در لیگ های فوتبال را دارند فعالیت کنند.
بدری با اشاره به استعدادهای غنی اردبیل در فوتبال گفت: فرزندان مستعد استان هم اکنون در خارج و داخل کشور می درخشند و این مایه تاسف است که در خود اردبیل در زمینه کار گروهی و مدیریت تیمی همچنان با مشکل مواجه هستیم.
وی از نبود هماهنگی و همراهی بین هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان انتقاد کرد و گفت: این امر به فوتبال و ورزش اردبیل ضربه زده است.
نماینده اردبیل گفت: این مشکل می بایست تاکنون حل می شد که متاسفانه در این زمینه کوتاهی شده و ورزش اردبیل همچنان از اختلاف ها ضرر می بیند.
بدری بیان کرد: نمایندگان استان در مجلس علاقمند و پیگیر ارتقای زیرساخت های ورزش از جمله فوتبال استان هستند و در این راستا تلاش خواهند کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار