فرماندار بافق ارتباطات انسانی را مهمترین اصل در پیشرفت و توسعه کشور خواند و بر تقویت روابط عمومی ها و مقوله اطلاع رسانی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 18 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سید مهدی طلایی مقدم در جمع تعدادی از مدیران روابط عمومی و کارکنان مخابرات بافق ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: انسان موجودی اجتماعی است و خداوند این اشرف مخلوقات را بر اساس عشق، معرفت، محبت و ارتباط آفرید.

وی ارتباطات و روابط عمومی را مهمترین اصل در موفقیت و پیشرفت هر سازمان برشمرد و اظهار کرد: با گذشت میلیون ها سال از خلقت بشر، هنوز هم ارتباطات انسانی حرف اول را می زند و پیشرفت علم و فناوری در عرصه های گوناگون نقش ارتباطات و اطلاعات در اعتلای جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است،
ای مسئول با بیان اینکه نقش عظیم و چشمگیر علوم ارتباطات و فعالان این عرصه بر هیچکس پوشیده نیست خاطر نشان کرد: افرادی که در این حوزه فعالیت دارند می توانند در تکامل و پیشرفت جامعه هدف، در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سیاسی و اقتصادی و بحرانی نقشی مهم و ارزشمند ایفا کنند.
فرماندار بافق مقوله ارتباطات را یکی از پایه های توسعه هر منطقه خواند و گفت : صنعت مخابرات کشور نیز با توجه به ایجاد زیرساختهای لازم جهت تبادل سریع داده ها نقش بسیار مهمی در ارتقای شاخص های توسعه ملی دارد.
طلایی مقدم، نام گذاری 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی در روز شمار تقویم کشورمان را بهانه ای برای نکوداشت خدمتگزاران این حوزه خواند و گفت: در هفته ارتباطات و روابط عمومی ها به یاد بیاوریم کسانیکه را که در این عرصه فعالیت می کنند و مصداق بارز موتور محرک پیشرفت و توسعه کشور و جامعه هستند.
وی تصریح کرد: هفته روابط عمومی امسال بویژه روز ارتباطات و روابط عمومی به عنوان همگرایی عمومی، پیوند علم و عمل و صداقت و همدلی نامگذاری شده که همگرایی در راستای ایجاد و گسترش تفاهم، وحدت و اتحاد برای آینده ای روشن و مطمئن و ساخت جامعه ای همفکر، متفکر و بالنده است.
فرماندار بافق اظهار امیدواری کرد: فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نامگذاری شده است ضرورت توجه به این مهم را صد چندان کرده و همچنین در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید، تلاش مضاعف داشته باشند.
رئیس مخابرات بافق هم در این دیدار به ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته این اداره طی یک سال گذشته پرداخت و گفت : در سال جاری با پیگیری ها به راه اندازی و اختصاص یکهزار و 500 شماره تلفن برای ساکنان بلوار انقلاب و 300 شماره برای مسکن مهر و شهرک فرهنگیان موفق شدیم که در حال واگذاری است.
محمد برزگری افزود : در راستای توسعه شبکه مخابراتی یک مرکز ویژه بلوار انقلاب، تعویض سوئیچ روستای مبارکه و یک مرکز برای محدوده بلوار شهید بهشتی و بلوار امام جعفر صادق (ع) بافق احداث شده است.
وی همچنین به افزایش چهار برابری پنهای باند اینترنت شهرستان بافق اشاره و خاطرنشان کرد: با توسعه شبکه مخابرات برای تحویل پورت اینترنت ADSL به مشترکان مشکلی وجود ندارد.
رئیس مخابرات بافق تاکید کرد: شهرستان بافق در خصوص مشترکان تلفن همراه با ضریب نفوذ بالای 97 درصد جایگاه خوبی در استان دارد.
به گزارش ایرنا، همه روستاهای بالای پنج خانوار در شهرستان بافق زیرپوشش تلفن ثابت و همراه هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار