مدیر کل امور مالیاتی استان یزد گفت: بیش از 90 درصد درآمدهای استان از محل وصول مالیات است و سال گذشته از مجموع یک هزار و 200 میلیارد تومان درآمد استان، یک هزار و هفت میلیارد تومان مالیات بوده است.
کد خبر: ۲۳۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 16 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدرضا نوربخش در هفتمین نشست روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان با تاکید بر اتکاء درآمد کشور به منابع غیرنفتی گفت: اتکاء به منابع درآمدی داخلی به ویژه مالیات، گام اساسی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی درآمد های متکی به منابع غیرنفتی را پایدار توصیف کرد و افزود: باید درآمدهای ناشی از فروش نفت در زمینه های تولید و فعالیت های زیر ساختی هزینه شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به جایگاه ویژه استان در بخش صنعت و معدن تاکید کرد: باید ضمن وصول مالیات دولت به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی توجه شود تا آنها بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.
** طرح دریافت اظهار نامه مالیاتی مودیان حقیقی در استان یزد آغاز شد
نوربخش در ادامه با اشاره به آغاز طرح دریافت اظهار نامه مالیاتی مودیان حقیقی در استان گفت: نسخه اینترنتی اظهارنامه های مالیاتی سال 94 روی سایت سازمان امور مالیاتی کشور به آدسwww.tax.gov.ir بارگذاری شده و مودیان می توانند با مراجعه به این سایت، فرم مخصوص را دریافت، تکمیل و ارسال کنند.
وی مهلت ارسال اظهار نامه اشخاص حقیقی را پایان خردادماه و مهلت اظهارنامه اشخاص حقوقی را تا پایان تیرماه اعلام کرد و ادامه داد: مودیانی که اظهار نامه خود را به صورت الکترونیکی تسلیم کنند می توانند از تسهیلات قانونی آن به خصوص بخشودگی و معافیت مالیاتی بهره مند شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار