سرپرست شهرداري مهران گفت:اقدام لازم برای پاکسازی سطح شهرمهران از زباله ها وخاک انجام شده است.
کد خبر: ۲۲۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 10 May 2016
سرپرست شهرداري مهران گفت:اقدام لازم برای پاکسازی سطح شهرمهران از زباله ها وخاک انجام شده است.


به گزارش تابناک ایلام
؛ستار عارفي افزود: با توجه به اينكه فصل گرما در شهرستان مهران آغاز شده و تجمع نخاله هاي ساختماني زمينه شيوع بيماري هايي همچون سالك را در اين شهر سبب مي شود شهرداري مهران اقدام به پاكسازي نخاله هاي ساختماني كرد.

وي اظهار كرد: بعد از جند ماه از گذشت پاكسازي محدوده شهر مهران بازهم خاك و نخاله ناشي از مازاد فعاليت هاي ساختماني و عمراني توسط اشخاص حقيقي و حقوقي به محدوده اين شهر منتقل و تخليه شده است.

سرپرست شهرداري مهران اظهار كرد: با توجه به مشكل ياد شده، اطراف شهر مهران با حجم و انباشتگي فراواني از خاك و نخاله مواجه بود كه با اتخاذ تمهيدات لازم ازقبيل مديريت منابع انساني، به كارگيري ماشين آلات سنگين ، در يك اقدامي ضربتي سطح مناطق مختلف شهر از خاك و نخاله پاكسازي و اقدامات لازم جهت حمل و تخليه موارد مذكور به مكان هاي مجاز در خارج از شهر صورت گرفت.

عارفي ادامه داد: از آنجا كه قسمتي از كمربند فضاي سبز كه به صورت جنگل كاري در شرق و غرب شهر مهران وجود دارد ، همين عامل فضاي مناسبي را جهت اقدام افراد متخلف براي تخليه خاك و نخاله هاي غير مجاز در اين مناطق فراهم كرده است كه با تقويت گشت هاي مستمر ، كنترل و نظارت هاي لازم در اين زمينه انجام مي شود.

وي در پايان تصريح كرد: بنابر ماده 16 قانون مديريت پسماند، افراد خاطي و متخلف در موضوع تخليه خاك و نخاله هاي غير مجاز در سطح منطقه به مراجع قضايي معرفي شده و پيگيري هاي لازم تا حصول نتيجه مبني بر اعمال قانون براي اين افراد صورت مي گيرد.

شهرستان مهران در 85 كيلومتري جنوب غربي ايلام با توجه به گرمسيري بودن اين شهر مستعد بيماري سالك در فصل بهار است كه سال گذشته حدود 350 نفر در اين شهرستان به بيماري سالك مبتلا شدند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار