سرپرست هیئت بوکس استان همدان گفت: مرتضی یعقوبلو عضو و کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس و نایب قهرمان آسیا دوباره لباس رزم به تن می کند
کد خبر: ۲۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 14 April 2015

  سرپرست هیئت بوکس استان همدان گفت: مرتضی یعقوبلو عضو و کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس و نایب قهرمان آسیا دوباره لباس رزم به تن می کند

به گزارش مهر ؛ مصطفی یعقوبلو اظهار داشت: مرتضی یعقوبلو کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس و نایب قهرمان آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شد.

سرپرست هیئت بوکس استان همدان با بیان اینکه طی دعوتنامه فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران مرتضی یعقوبلو به اولین مرحله انتخابی تیم ملی در سال ۹۴ به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تیرماه سال جاری و اعزام به مسابقات قهرمانی جهان برای کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ در مهرماه دعوت شد، افزود: اردوی انتخابی تیم ملی روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه در سالن بوکس مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

مصطفی یعقوبلو عنوان داشت: حمید کاروند بوکسور جوان نهاوندی نیز برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد که  شنبه خود را به مربیان تیم ملی معرفی کرد.

وی ابراز داشت: با توجه به برنامه ریزی های منظم و فعالیت های هیئت بوکس استان در سال گذشته و حمایت های مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان موفق به تعالی و پیشبرد اهداف عالیه هیئت بوکس شدیم که امیدواریم که این حمایت ها در سال ۹۴ بیشتر شود.

بوکسور همدانی نیز در ادامه با اشاره به اینکه به علت آسیب دیدگی از مسابقات المپیک آسیایی اینچئون بازمانده بودم، بیان داشت: برای کسب مدال در اینچئون بسیار آماده بودم ولی به خاطر آسیب دیدگی شانس مدال را از دست دادم و در حال حاضر بسیار آماده ام و به صورت منظم حتی در تعطیلات نوروز مشغول به تمرین بودم.

مرتضی یعقوبلو اضافه کرد: امیدوارم با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان و دعای مردم ورزش دوست همدان در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال شوم و در مسابقات جهانی شرکت کنم چراکه تلاشم گرفتن سهیمه المپیک ۲۰۱۶ ریو است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار