کد خبر: ۲۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 13 April 2015
شهردار مرزن آباد چالوس میزان خسارت های وارده ناشی از جاری شدن سیل روز گذشته به بخش های مختلف این شهر را حدود یکصد میلیارد ریال اعلام کرد.

محمدجعفر ردایی روز دوشنبه به خبرنگارایرنا، گفت: این بلای طبیعی که از حدود سه دهه گذشته تاکنون در این منطقه سابقه نداشته خسارت های سنگینی به بخش هایی از این شهر از جمله فضاهای ورزشی ، معابر اصلی ، فرعی و نیز دیواره حفاظتی رودخانه چالوس وارد کرده است.

براثربارندگی شدید و درپی آن سیلی که در برخی از شهرستان های غرب مازندران بویژه چالوس جاری شد خسارت های جبران ناپذیری به بخش های مختلف این شهرستان از جمله تاسیسات زیربنایی و ابنیه حوزه های روستایی و شهری وارد کرده است.

وی افزود : با این که نیروهای شهرداری ، امدادی ، خدماتی و نیز شرکت های پیمانکار در نخستین ساعات وقوع این حادثه طبیعی به این شهر سیلزده اعزام شدند اما عمق خسارت ها به حدی زیاد بوده که در زمان اندک امکان بازگشایی بستررودخانه چالوس و هدایت آب های باقی مانده در برخی از نقاط این شهر به این رودخانه ممکن نیست.

وی از همکاری همه جانبه مسوولان نهادهای ذیربط در یاری رساندن نیروهای امدادی و خدمات به شهروندان سیلزده این شهر قدردانی کرد.

شهرمرزن آباد چالوس با جمعیتی دست کم 12 هزار نفر در مسیر جاده کرج - چالوس واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار