منتخب مردم حوزه انتخابيه ايلام در مجلس دهم تاكيد كرد: شان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي خدمتگزاري به مردم است و به هيج وجه از اين مسير اصلي خارج نمي شوم.
کد خبر: ۲۲۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 02 May 2016

منتخب مردم حوزه انتخابيه ايلام در مجلس دهم تاكيد كرد: شان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي خدمتگزاري به مردم است و به هيج وجه از اين مسير اصلي خارج نمي شوم.


به گزارش تابناک ایلام؛جلال ميرزايي تنها نامزد ليست اميد در استان ايلام شامگاه يكشنبه در آيين جشن و اجتماع بزرگ حاميانش در شهر ايلام گفت: از همان روزي كه وارد عرصه رقابت هاي انتخاباتي شدم پيمان بستم كه تحت هيچ شرايطي از حقوق و منافع مردم هم در سطح استاني و هم در حوزه ملي كوتاه نيايم و اين راه را با تمام وجود ادامه مي دهم.

** رسالت اصلي نمايندگي مجلس اتخاذ تصميم ها و رويكردهاي عقلاني براي آباداني كشور است
وي اظهار كرد: شان نمايندگي و رسالت اصلي نمايندگي مجلس اتخاذ تصميم ها و رويكردهاي عقلاني براي رفع مسائل و مشكلات مردم و استقلال و آباداني است، شاخص و معيار مورد نظر من از روزي كه تصميم گرفتم وارد عرصه انتخابات شوم و از زماني كه در دانشگاه تدريس مي كردم اين بود كه ببينم چه اقدام ها، رفتارها و گفتارهايي در راستاي تامين و تحقق منافع و امنيت ملي ملي و توسعه و تعالي كشور است.
منتخب نخست حوزه انتخابيه اصلي ايلام افزود: آنچه كه به عنوان دغدغه باعث شد وارد عرصه انتخابات شوم كوشش براي آباداني و توسعه و كمك به رفع موانع سد راه تعالي و رشد استان و كشور است كه معتقدم نيل به اين اهداف از مسير اتخاذ تصميم هاي درست و منطقي در مجلس و دولت مي گذرد.

** برخي افراد و گروه هاي سياسي از ابتدايي ترين رفتار عقلايي و مبتني بر خرد جمعي بهره نبرده اند
ميرزايي گفت: همه جريان ها و گروه ها بايد در راستاي منافع و امنيت ملي و در جهت توسعه كشور بيانديشند اما جاي شگفتي است عده اي از گروه ها و تشكل ها كه وارد فعاليت هاي سياسي شده اند از ابتدايي ترين رفتار سياسي عقلايي و مبتني بر خرد جمعي باز مانده اند زيرا تصميم ها، رفتار و موضع گيري آنها به گونه اي است كه ضربه به منافع ملي و معيشت مردم مي زنند.
منتخب مردم ايلام، چرداول، ايوان، مهران، سيروان و ملكشاهي در مجلس دهم تاكيد كرد: اكنون كه مردم به من اعتماد كرده و راي داده اند اطمينان مي دهم كه همه تلاش و نيروي خود را براي تامين منافع و مطالبه هاي جامعه به كار گيرم و از هيچ كوششي براي خدمت به مردم و جوانان به ويژه كساني كه تحصيلات عالي دارند و از بيكاري رنج مي برند دريغ نخواهم كرد.

** اهل هم افزايي و گفت و گو هستم/ گفت و گو با اصولگرايان را براي حل مسائل و موانع بزرگ كشور را مفيد مي دانم
ميرزايي گفت: اهل هم افزايي و گفت و گو هستم زيرا اعتقاد دارم بسياري از مسائل و مشكلات از مسير گفت و گو و رايزني حتي با جناح اصولگرايان رفع و رجوع مي شود؛ بر اين باورم كه برخي مسائل كشور مانند ركود، تورم، بيكاري جوانان و بسياري ديگر از مشكلات ملي است نه جناحي؛ بنابراين با اتخاذ تصميم هاي منطقي و عقلاني در گفت و گو با اصولگرايان مي توان كشور را از اين موانع و چالش ها با موفقيت عبور داد.
وي افزود: اما نبايد اين گفت و گو تعبير شود كه اين به معناي آن است كه اقليتي حرفش را بر اكثريت تحميل كند در گفت و گو و تعامل ضمن اين كه اكثريت حقوق اقليت را به رسميت مي شناسد اقليت نيز بايد به خواست اكثريت تمكين كند.
منتخب مردم حوزه انتخابيه ايلام در مجلس دهم اظهار كرد: ما داريم كه اصول اوليه مردمسالاري را رعايت كنيم بنابراين بنده ضمن پايبندي به اين اصول در مجلس كوشش خواهم كرد كه در راستاي هم گرايي ملي و توسعه كشور گام بردارم.

** از رويكرد دولت در حوزه سياست خارجي حمايت مي كنم
ميرزايي تاكيد كرد: از روزي كه وارد عرصه انتخابات شدم همواره تاكيد كردم كه از رويكرد و جهت گيري دولت و شخص وزير امور خارجه در حوزه سياست خارجي حمايت مي كنم، زيرا ديپلماسي فعالانه در اين عرصه را در راستاي تامين حداكثري منافع و امنيت ملي مي دانم و معتقدم كه رفتارهاي سطحي و شتابزده نه تنها تامين كننده منافع ملي و مصالح توسعه اي نيست بلكه سم مهلكي است كه امنيت كشور را تهديد مي كند.
وي با تبريك به ديگر منتخبان استان ايلام كه در مرحله دوم انتخابات راهي مجلس شوراي اسلامي شدند، گفت: هر سه نماينده استان بايد براي كمك به توسعه اين منطقه از ميهن اسلامي با يكديگر همكاري و انسجام داشته باشند و دغدغه اصلي آنان توسعه و تعالي استان باشد در اين شرايط نياز است كه نمايندگان استان در مجلس دهم همگام و همراه با هم پيگير رفع موانع توسعه اي ايلام باشند.
جلال ميرزايي تنها نامزد ليست اميد استان ايلام در مرحله دوم انتخابات روز جمعه 10 ارديبهشت 95 با كسب 62231 راي به عنوان نفر نخست حوزه انتخابيه اصلي ايلام راهي مجلس دهم شد.
سلام اميني با 61338 راي ديگر سهميه نمايندگي اين حوزه انتخابيه را كسب كرد. در حوزه انتخابيه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره نيز شادمهر كاظم زاده با كسب بيشترين آرا به عنوان منتخب مردم اين حوزه راهي مجلس شوراي اسلامي شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناجی جوزیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
با سلام وآرزوی موفقیت وسربلندی ان شاء الله نقطه نظرات وپیشنهادات سازنده ودلسوزانه تقدیم نمایندگان محترم منتخب تقدیم می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
با شجاعت از مردم مظلوم باید دفاع کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار