استاندار ايلام در پيامي از حضور حماسي مردم در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تقدير به عمل آورد.
کد خبر: ۲۲۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 01 May 2016

استاندار ايلام در پيامي از حضور حماسي مردم در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تقدير به عمل آورد.


به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مرواريد در پيامي از حضور حماسي مردم در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تقدير به عمل آورد.
متن پيام به شرح ذيل است:
بسم الله الرّحمن الرّحيم
حمد و سپاس خداي را كه يك بار ديگر ملت بزرگ ايران از امتحاني بزرگ و سرنوشت ساز، سربلند بيرون آمد و جهانيان دريافتند مردم ايران، علي رغم مشكلات و تنگناها، به انقلاب اسلامي و رهبري عزيز آن عشق مي ورزند و در تعيين سرنوشت خود در صحنه حاضر مي شوند.
در اين ميان مردم ولايتمدار و گرانقدر استان ايلام، با لبيك به فرمان مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، تأكيدات رياست محترم جمهوري و با درك ضرورت حضورشان در تعيين سرنوشت خويش، با حضور گسترده در پاي صندق هاي رأي، حماسه اي ديگر را رقم زدند و نمايندگان خود را در مجلس شوراي اسلامي انتخاب نمودند.
اينجانب به پاس حضور آگاهانه و انقلابي در انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و به مصداق 'من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق' برخود فرض دانسته از حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي رأي تقدير و تشكر نمايم و همچنين از تلاش هاي بي وقفه و مساعي صادقانه كليه عوامل اجرايي، نظارتي و امنيتي برگزار كننده اين انتخابات پرشور، باشكوه و قانونمند سپاسگزاري نمايم.

* پيام استاندار به مناسبت روز جهاني كار و كارگر

به گزارش تابناک ایلام،به نقل ازروابط عمومي استانداري ايلام، محمدرضا مرواريد در پيامي روز جهاني كار و كارگر را به يكايك كارگران تبريك گفت. متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم
جايگاه كار و كارگر در دين مبين اسلام چنان است كه پيامبر عظيم الشأن اسلام دستان يك كارگر را مي بوسد و مي فرمايد: 'اين دستي است كه آتش جهنم آن را نمي سوزاند'. سخن ارزشمند و حركت زيباي پيامبر گرامي اسلام، نشانگر نهايت احترام و ادبي است كه اسلام براي كارگر قائل است.
گراميداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي آلايش كارگران شريف، مؤمن و زحمت كش ايران اسلامي، فرصتي مغتنم است تا به تأسي از پيامبر گرامي (ص)، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.
اينجانب ضمن تقدير و تشكر از كارگران متعهد و پرتلاش استان ايلام به پاس زحمات صادقانه آنان در عرصه كار و تلاش و فعاليت، اين روز را به يكايك آنان تبريك عرض نموده و توفيق و سلامتي همه آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت مي نمايم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار