کد خبر: ۲۲۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۳ 29 April 2016

به گزارش تابناک یزد،دبیر انجمن اندیشه پویای بفروئیه شهرستان میبد از برگزاری جشنواره ورزشی و بازی های محلی از سوی این سازمان مردم نهاد در بفروئیه خبر داد. 

حمید امیدوار با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و همچنین ارائه تفریحات سالم برگزار می گردد.

وی احیا و ترویج ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی با رویکرد فرهنگی را از دیگر محورهای اهداف برگزاری این جشنواره در سال ۹۵ عنوان کرد.

دبیر انجمن اندیشه پویای بفروئیه افزود: تاکنون برگزاری هفت مسابقه از سوی این سمن در سال ۹۵ در قالب جشنواره برنامه ریزی شده است که احتمال افزایش آن وجود دارد.

امیدوار تصریح کرد: اولین گام این جشتواره به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و هفته جوان و با برگزاری مسابقه طناب کشی برداشته خواهد شد و در گام بعدی در ابتدای تیر ماه مسابقات شطرنج را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت موسس انجمن مردم نهاد اندیشه پویای بفروئیه ادامه داد: در صدد اجرای مسابقه هفت سنگ و تیراندازی با تفنگ بادی به ترتیب در دهه کرامت و ۱۹ شهریورماه هستیم.

امیدوار افزود: در شش ماهه دوم سال نیز جشنواره را با سه مسابقه دوومیدانی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی چندگانه به ترتیب در تاریخ های ۱۴ آبان، ۱۶ آذر و دهه فجر ادامه خواهیم داد.

دبیر انجمن اندیشه پویای بفروئیه تاکید کرد: تاریخ های اعلام شده پیشنهادی می باشد و احتمال تغییر در آن وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار