دختران دبیرستانی که متاهل هستند منعی برای ادامه تحصیل آنها وجود ندارد و طبق جایگاه قانونی جدای از دختران مجرد می توانند به تحصیل خود ادامه دهند.
کد خبر: ۲۱۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 27 April 2016
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: خبری با عنوان ادامه تحصیل دختران متاهل با دختران مجرد در دبیرستان های همدان صحت ندارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه 112 شکایت از سوی خانواده های دانش آموزان مبنی برتحصیل دختران متاهل در کنار دختران مجرد گزارش شده است، افزود: با توجه به این موضوع که برخی افراد بر این باور هستند که آموزش همسرداری در مدارس اقدام مطلوبی نیست چرا که مشکلات اخلاقی دانش آموزان را بدنبال دارد، باید گفت که چنین نیست.


وی ادامه داد: آموزش وپرورش در تلاش است که اطلاعات معقول و منطقی را در این زمینه در اختیار  دانش آموزان قرار دهد. 

فولاد وند خاطرنشان کرد: تاکنون در آموزش وپرورش برنامه ای دراین خصوص تدوین نشده و آموزش وپرورش استان همدان فوق برنامه هایی را از تابستان امسال به منظور آمادگی پیش از ازدواج برای دانش آموزان سوم دبیرستان در نظر گرفته است.

مدیرکل آموزش وپرورش همدان ابراز داشت: دختران دبیرستانی که متاهل هستند منعی برای ادامه تحصیل آنها وجود ندارد و طبق جایگاه قانونی جدای از دختران مجرد می توانند به تحصیل خود ادامه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار