کد خبر: ۲۱۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 24 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در ديدار با رئیس فدراسیون اسکیت كشورمان، در خصوص توسعه رشته اسکیت در اين استان و راه‌اندازی این رشته در دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان یزد بحث و گفت‌وگو كرد.

"فريبا محمديان" رئیس فدراسیون اسکیت در اين نشست گفت: هیات‌های استانی به عنوان بازوان قدرتمند فدراسیون، نقش مهمی در تقویت پایه‌های ورزش حرفه‌ای کشور دارند و باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و تلاش در راستای توسعه این رشته ورزشی و جذب جوانان به این رشته، گام بردارند.

وي با ابراز علاقه به راه اندازی رشته اسکیت برای اولین بار در دانشگاه علمی کاربردی استان، افزود: راه‌اندازی رشته‌ي اسکیت در دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان یزد باعث می‌شود تا ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته به صورت تخصصی و علمی با قوانین و فنون این رشته آشنا شوند که این مهم در مجموع به رشد و توسعه ورزش اسکیت در استان کمک می کند.

"مسعود شریعتی" مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز اظهار كرد: يزد از پتانسیل خوبی در رشته اسکیت برخوردار است و استعدادهای خوبی در این رشته، در حال فعالیت هستند لذا امیدواریم با راه‌اندازی این رشته ورزشی در دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان استان یزد و با تلاش بیشتر اعضاء هیات، شاهد توسعه و گسترش این رشته ورزشی و افتخارآفرینی جوانان یزدی در میادین مختلف باشیم.

گفتني است؛ در اين ديدار "محمدصادق طهماسبی" رئیس و "فاطمه شمسایی" نایب رئیس بانوان هیات اسکیت استان یزد نيز حضور داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار