فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه برق‌رسانی به امامزاده و تالاب پیرسلمان از نیازهای اصلی این منطقه است، گفت: عملیات برق‌رسانی به امامزاده پیرسلمان در دستور کار است و در سالجاری انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۱۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 24 April 2016
فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه برق‌رسانی به امامزاده و تالاب پیرسلمان از نیازهای اصلی این منطقه است، گفت: عملیات برق‌رسانی به امامزاده پیرسلمان در دستور کار است و در سالجاری انجام می‌شود.

به گزارش فارس،مسعود بکایی با اشاره به اینکه برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه پیرسلمان رایزنی شده است، اظهار کرد: مجموعه پیرسلمان با وجود تنها تالاب طبیعی استان و امامزاده پیرسلمان یک مجموعه گردشگری طبیعی- مذهبی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برق‌رسانی به امامزاده و تالاب پیرسلمان از نیازهای اصلی این منطقه است، بیان کرد: در سالجاری این برنامه انجام می‌شود و عملیات برق‌رسانی به امامزاده پیرسلمان در دستور کار است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه مناطق طبیعی بکر و دیدنی متعددی در شهرستان اسدآباد وجود دارد، افزود: دو روستای هدف گردشگری ملحمدره و حبشی در شهرستان اسدآباد قرار گرفته و برخی از مناطق دیدنی اسدآباد با طبیعتی بکر همچون دره‌های روستای خنداب و دامنه کوه کرکس نیاز به معرفی و شناساندن دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود زیر ساخت‌های لازم در روستاهای هدف گردشگری می‌تواند موجب توسعه و رشد روستاها شود، خاطرنشان کرد: بهسازی روستاهای هدف گردشگری که شامل کف‌سازی و جداره‌سازی است باید مورد توجه قرار گیرد.

بکایی با بیان اینکه تالاب پیرسلمان امسال در وضعیت مناسبی قرار دارد، گفت: پس از بارش‌های قابل توجه خوشبختانه تالاب پیرسلمان آب مناسبی دارد و البته با مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز احیای تالاب در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: حفظ محیط زیست و حریم تالاب نیز از مباحثی است که باید از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اسدآباد با اشاره اتمام عملیات گاز رسانی در روستای هدف گردشگری ملحمدره، خاطرنشان کرد: بهسازی روستاهای حبشی و ملحمدره در دستور کار قرار دارد و این روستاها و دیگر مناطق شهرستان اسدآباد می‌تواند در ایام بهار و تابستان پذیرای گردشگران متعددی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار