مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت: تاکنون بالغ بر 164 میلیارد ریال بابت مقاوم سازی مسکن روستائیان هزینه و پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 12 April 2015
164 میلیارد ریال هزینه مقاوم سازی مسکن روستایی بافق شدبه گزارش تابناک یزد،علیرضا طالعی با گرامیداشت سالگشت تاسیس بنیاد مسکن انقلاب به فرمان امام راحل افزود: این رقم طی 10 سال گذشته در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم سازی تعداد یک هزار و 295 واحد مسکونی در سطح روستاهای شهرستان بافق به متقاضیان پرداخت و در این راستا هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق با بیان اینکه سال گذشته نیز بیش از شش میلیارد و 125 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان روستایی پرداخت شد گفت: این میزان اعتبار برای مقاوم سازی واحد های مسکونی روستاییان اختصاص یافته است.

وی به پرداخت تسهیلات حوادثی تعمیرات مسکن افراد کم بضاعت شهری اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 93 افزون بر یک میلیاردو 360 میلیون ریال به 34 خانوار شهری که منزل آنها در اثر بارندگی دچار خسارت شده بود به صورت تسهیلات بانکی پرداخت شد .

طالعی به پرداخت تسهیلات بلاعوض سالهای ما قبل هم اشاره کرد و افزود : در سال 91 ، 220 میلیون ریال به صورت بلاعوض برای بهبود ساختمانهای احداث شده و همچنین واحد های مسکونی آسیب دیده ناشی از سوانح طبیعی پرداخت کرده ایم .

این مسوول از پرداخت 91 فقره تسهیلات بانکی به متقاضیان شهری و روستایی خبر داد و گفت: 16 فقره تسهیلات تعمیر مسکن شهری و روستایی و 75 مورد تسهیلات خرید لوازم در قالب وام حوادث جمعا به مبلغ سه میلیارد و 710 میلیون ریال پرداخت کرده ایم.

طالعی با بیان اینکه این نهاد با همکاری بانکهای عامل اقدام به تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز روستائیان کرده است افزود: سال گذشته بیش 340 میلیون ریال به متقاضیان تعمیر مسکن روستایی پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق از واگذاری زمین ارزان قیمت در روستاها خبر داد و گفت : 60 قطعه زمین مسکونی در سال 93 به روستائیان واگذار شده است و از ابتدای اجرای این طرح تا کنون 150 هزار متر مربع زمین به 567 متقاضی واگذار کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار