عده اي از مردم شهرمرزن آباد از توابع شهرستان چالوس در غرب استان مازندران در اعتراض به خاطر پرداخت عوارض براي استفاده از آزاد راه چالوس - كرج در برابر عوارضي اين مسير تجمع كردند.
کد خبر: ۲۱۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 21 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، تجمع كنندگان خواستار كاهش عوارض پرداختي مردم شهرستان براي تردد در اين آزاد راه شدند.


معترضان اعلام كردند كه اگر قرار باشد هر فرد در طول يك روز چند مرتبه براي تردد از اين مسير استفاده كند با پرداخت عوارض در هر نوبت دچار مشكل مي شود.


انان همچنين خواستار بازنگري پرداخت عوارضي براي افراد بومي اين منطقه از سوي مسئولان ذيربط شدند.


از ابتداي سال جاري عوارض پرداختي براي خودروهاي شخصي در آزادراه چالوس - كرج 50 هزار ريال تعين شده است.


قطعه چهارم آزاد راه تهران ـ شمال حدفاصل سه‌ راهي دشت نظير مرزن‌آباد ـ چالوس به‌ طول حدود 20 كيلومتر است.


قاسم احمدي‌ لاشكي نماينده مردم شهرستان هاي نوشهر ، چالوس وكلاردشت در مجلس شورا ي اسلامي پيش از اين از مسئولان خواسته بود نسبت به پرداخت عوارضي در اين بزرگراه تجديد نظر كنند.


فرماندار شهرستان چالوس نيز در خصوص تجمع اعتراضي مردم مرزن آباد گفت : براي كاهش عوارض جلسات و پيگيري هاي مختلفي در سال گذشته انجام شد و بالاخره قرار شد از كساني كه تردد آنان در اين آزادراه زياد است عوارض به نصف قيمت كاهش يابد.


محمد ناصر زندي افزود : با اين حال به اعتقاد مردم اين منطقه پرداخت نصف عوارض از سوي افرادي كه تردد آنان در چند نوبت در روز انجام مي شود زياد است و نسبت به اين امر نيز اعتراض داشتند.


فرماندار چالوس گفت : به دنبال اين موضوع جلسه اي با مسئولان ذيربط و ائمه جمعه چالوس و مرزن اباد تشكيل و قرار شد درخواست مردم از مراجع ذيربط پيگيري شود.


زندي افزود : بايد مكانيزمي تعريف شود تا به تناسب تردد افراد در طول روز از آنان عوارض دريافت شود تا مشكلات مردم اين منطقه كاهش يابد.


تجمع اعتراضي مردم بدون هيچ مشكلي در كمتر از يك ساعت به پايان رسيد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار